cb test vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kmuurbloem, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kmuurbloem

kmuurbloem Nieuw lid

Jan 8, 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een mirenaspiraaltje, maar voelde me gewoon gekkig.. Een vriendin van me zei dat het misschien een idee was om een zwangerschapstest te doen. Ik kocht een cb digital en deze was positief. Eerst enorm geschrokken, toen enorm bezorgd ivm mijn spiraal en toen ik eindelijk aan het idee gewend was 's avonds en mijn vriend ook positief reageerde enorm blij! We besloten een cb digital te doen die ook zegt hoe lang je al zwanger bent. Jullie raden het al: negatief, niet zwanger. Vervolgens nog een lading gekocht en allemaal negatief. Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en die heeft de urine opgestuurd naar het ziekenhuis en nu hoor ik dinsdag of ik al dan niet een babytje verwacht.
    Maar dinsdag is nog zooo lang, en ik ben zoooooo verdrietig omdat ondanks mijn spiraal de baby toch wel heel erg welkom is en al die negatieve testen me nogal een rot gevoel hebben gegeven.

Wat denken jullie? Iemand ervaring hiermee??

Liefs

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gezien het feit dat je slechts 1 positieve test had en de overige allemaal negatief: kan die positieve niet op je op je ei gereageerd hebben?

Of op het bevruchte eitje ofzo wat zich vervolgens niet kon innestelen? Want bij een spiraal heb je gewoon een eisprong, maar wordt een innesteling door een bevrucht eitje voorkomen namelijk.

3. kmuurbloem

kmuurbloem Nieuw lid

Jan 8, 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou eventueel ook nog kunnen.. Geen eens over nagedacht. Gek ook dat de huisarts zoiets niet aanhaalt..

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Die met weken indicator heeft toch ook meer hcg nodig? Ik testte met de kruidvat test al positief, terwijl cb met weken indicator nog negatief aan gaf.

5. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ken genoeg vrouwen die geen eisprong hebben met een spiraal en je maakt pas hcg aan als het eitje bevrucht is en zich innestelt
    Het kan zijn dat het zich op de verkeerde plek innesteld door je spiraal en je minder (snel) hcg aanmaakt.

6. kmuurbloem

kmuurbloem Nieuw lid

Jan 8, 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb laat op de middag telefoon gehad. Op een of andere wonderbaarlijke manier was de test al gedaan en ook deze was negatief. Huisarts wimpelde me een beetje af met een "virus" dat er voor zorgde dat ik de symptomen vertoon.
    Ik kan me dus nog niet toevoegen aan de groep van mama's! Ben er wel over aan het denken om de spiraal er vroegtijdig uit te halen ;)

Dank jullie wel voor de adviezen.
    Liefs

Share This Page