Hoi dames. Ik deed vanmorgen veel te vroeg een test 8 dpo. Ik kon het niet meer na 1 jaar gezeik. Nu stond er een heel licht 2e streepje. Ik deed er wat water op om te kijken of het geen indroog lijntje stond. Nu staat er ineens na het drogen van de test een streepje heel licht naast de controle streep. kan toch niet kloppen??? Meer mensen gehad? Groetjes
hij is wel degelijk goed doorgelopen want dit was voor de druppels water niet te zien. Dus dat is het niet
Met water spoelen kan trouwens alleen als de test al een tijdje droog is. Anders verdun je immers de urine die je er net hebt ingedaan? Met als gevolg dus weg streepje. Over een paar dagen weer testen. Binnen de tijd een foto maken en hier plaatsen . Wachten op reacties alvorens met water aan de slag te gaan. De test van je foto kun je niet als positief beschouwen trouwens. Succes en ik hoop dat je zwanger bent!
over een paar daagjes weer. Hier hebben ze vaak gezegd dat ik zwanger was en dat het niet was dus voor mij zou het leuk zij na 1 jaar een nieuw begin postief