help meiden wie wil er naar me test kijken foto is na 5 min genomen zie ik nou wel een + of niet bedankt alvast
Ik zie geen + Maar ik heb net uien gesneden, dus mijn ogen zijn erg waterig....dus daar kan het ook aan liggen
spijt me...ik ook niet. mss doordat foto`s altijd slechter beeld geven. Over een paar dagen nog een keer testen
hallo nou heb vanmorgen nog een test gedaan en het zelfde resultaat binnen 5 min het streepje wat het plusje moet maken is heel licht van kleur maar wel breed geen dun streepje in het echt zie je hem wel beter dan op de foto pfff ik doe donderdag denk ik nog een testje en dan van het kruidvat of de digitale van cb..... groetjes
Hallo Joyce, Ik heb even gekeken naar je test maar ik kan niets zien helaas. Ik zou over een paar dagen gewoon nog een test doen misschien dat je het dan wel kunt zien. Nog even afwachten meid. Liefs Nicole
hallo allemaal nou ik kon dus niet wachten haha en ben vanmorgen naar het kruidvat geweest en daar test gehaald 2 voor 5 euro maar negatief helaas nu maar afwachten wel vreemd want in het echt zie je het streepje op de cb test duidenlijker dan op de foto hij is wel heel licht maar toch echt blauw maar aangezien kruidvat gevoeliger is ga ik er maar vanuit dat het niks is...... groetjes