Ik word af en toe gek van mezelf. Lijk wel of ik op elke test elke maand een vaag lijntje krijg. Hmm kan hem niet plaatsen dus zet hem in mijn foto album Ach ja straks toch naar fertiliteitsarts en maar even vragen voor een bloedtest.
Ik zie een streepje hoor! Wel heel licht maar een negatieve test van CB ziet er anders uit dan dit! alvast een beetje gefeliciteerd!
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik ben waarschijnlijk zwanger geweest maar toen ik een dikke week overtijd was na het doen van twee tesetn waar ik een vaag streepje kreeg werd ik toch ongi. Twee dagen goed gevloeid en daarna kwam er nog allemaal rommel vrij. Ben dus wel zwanger geweest. Toch zat ik nog niet lekker in mijn vel. (buikpijn e.d.) Heb toen alsnog een test gedaan waar het precies zo als bij jou uit kwam. Ik wacht het nu eerst wel af. Ik ga gewoon door met klussen want ik denk niet dat ik zwanger ben. gr. larissa
Ik zie ook een streepje al is het nog vaag. Ik zou nog even testen op je NOD meid, dan heb je echte zekerheid.