hallo Ik las net je bericht, en je vroeg of iemand anders ook een licht streepje ziet ik zie hem inderdaad ook wel hij is heel erg licht, ik heb precies hetzelfde probleem en ik weet het dus ook niet, ik heb nog een aantal testen erna gedaan maar daar zie ik helemaal niks op, maar morgen moet ik naar de geanecoloog en dan zullen we het wel horen of er wel of geen zwangerschap zit. Ik wens je er veel succes mee
Als ik ga turen zie ik een heeeeel licht streepje...dus over een paar dagen nog eens testen! Moeilijk he, weer in spanning zitten!
Dank jullie wel dames. Mijn buurvrouw zag hem ook, wel heel licht zei ze, maar er stond echt een plus. Hmmm nu maar afwachten tot ik mijn NOD heb over 2 dagen
Ik ben dus niet de enige die het aan de stok heeft met zwtesten. Ik heb ook een vage positest gehad en daarna weer negatief. Ik ga vrijdag naar de gyneacoloog. Oeehhh, wel heel spannend zo langzamerhand. Want de vrijdag komt dichterbij.
Vissie ik vecht elke maand met die $#^%$^&^% testen, dus ik wil eerst een vette positest zien voordat ik het geloof. En ik denk dat ik dan nog blijf testen, omdat ik nu eenmaal een junkie ben O ja vanmiddag bij fertiliteits arts geweest ze wou geen bloedtest doen, want ik was nog niet overtijd, maar zei ze als je woensdag nog niet ongi bent dan mag je van het weekend testen :-s
Ik geloof het pas denk ik als ik het zie op een echo. Al die testen vind ik maar niks. Ze kunnen vet zijn of vaag en zelfs als je het lijntje nauwelijks ziet zegt men een streep is een streep. En als je dan verder gaat kijken blijkt er soms helemaal geen zwangerschap te zijn. Of andersom je test negatief en er is wel een vrucht. En dan nog 99% betrouwbaar!? Nou nee.... Sorry...ik heb echt helemaal niks met die testen. Ik loop al 6 weken met klachten en heb ook een mooie vaaaagge test gehad. Dus ik ben best wel nerveus aan het worden voor de gyneacoloog vrijdag. Ik ben ook niet zo dapper dus ik vind het ook nog doodeng.
Jep, ook ik zie een dun streepje Ik hoop voor je dat ie over een paar dagen VET positief is! Spannend!
Posi test en niet zwanger komt volgens mij ook wel eens voor. Het vrouwenlichaam kan zich heel raar gedragen. Maar is wel meer uitzondering dan regel.