Hey meid. Ik zie op allebei de testen gelijk een streepje hoor Erg licht maar anders staat er echt GEEN streep. Succes liefs sancho
Ik zeg "zwanger" Over een paar dagen is de test vast veel duidelijker. Als je niet zwanger zou zijn, had dat streepje er niet gestaan! Gefeliciteerd meid!
Ja joh dat is gewoon zwanger alleen nog heel vaag maar let op morgen is hij opeens hoger dat had ik bij de eerste ook daar had ik de ene dag negatief en de dag er na gewoon vet positief want dat verdubbelen van HSG gaat nu steeds sneller.
Nou ik ben zo'n doos dus pies weer 2 uurtjes opgehouden, weer ander merk gedaan en weer een vage maar duidelijkere lijn. 3 testen kunnen het toch niet fout hebben he?! Dus IK BEN ZWANGER! \/ Nu nog hopen dat het dit keer goed blijft gaan. [-o<
Nee hoor meid, de testen zijn echt wel betrouwbaar. Je bent gewoon zwanger, en nu nog een mooie banner aanmaken he! Liefs Demi.
meid, natuurlijk gata dat goed komen, zeker nu je op de 3e test een duidelijkere streep hebt. (foto?) alvast onwijs gefeliciteerd he. Liefs, Daan
ja nu zie ik wel een streep je foto 2(roze) zie ik een duidelijkere streep...maar moet het niet zo fel roze wezen als die andere streep...ik dacht dat het zo heel erg fel moest wezen, ik heb namelijk ook zo n test gedaan afgelopen zondag en toen zag ik ook een heel licht streepje en toen maar weggegooit omdat het maar heel vaag was