Ik had voor nod "zwanger 1-2" en met 4.5 weken "zwanger 2-3" staan. Misschien ben je minder ver dan jezelf denkt?
5 dagen na mn verwachte menstruatie testte ik 1-2. Voor nod had ik nog geeneens een streepje. Op nod een heeeel licht wazig streepje met zwanger en kids
Dat denk ik ook . Heb die test zelf ook gedaan toen gaf die 2-3 weken aan bij mij klopte het dan wel. Maar heb het de VK laten narekenen bij het maken voor een afspraak voor een eerste echo
Ik denk dat ik inderdaad niet anders kan doen dan wachten... eerder was ik zo relax eronder maar na vandaag... Ik probeer het positieve van de afgelopen week maar terug te vinden en tot rust te komen... waarschijnlijk helpt heel veel afleiding ook wel. Ik ga er maar vanuit dat ik nu korter zwanger ben dan gedacht of dat die cb gewoon de weg kwijt is geweest
Wat ik me nu bedenk... ik heb tot nu toe altijd alle testen smiddags gedaan (ook ovu-testen) heeft het daar misschien mee te maken? De eerste keer met cb heb ik ook smiddags getest. Had ik dat misschien vandaag ook moeten doen?
Ik zat ook flink in de stress omdat de test minder ver aangaf dan ik was maar uiteindelijk een gezonde dochter gekregen.
Ik denk dat het ook met de waterigheid van je urine te maken kan hebben. Ik testte pas met erg geconcentreerde urine goed positief, terwijl uit de bloedtest bleek dat ik een hoge waarde had... Misschien nog een keer doen ls je weinig hebt gedronken en lang wachten me plassen? Hoewel het natuurlijk dan weer laag kan zijn en dan geeft het geen geruststelling... Succes!
Wat ben ik blij dat je dit zegt! Geeft mij weer wat meer geruststelling dat die testen dus niet altijd kloppen
Je hebt sinds je zwangerschap al een aantal topics geopend over je ongerustheid. Je kan echt niet meer doen dan afwachten. Het kan van alles betekenen en tegelijkertijd kan het niets betekenen. Gewoon je eerste echo afwachten en tot die tijd sterkte.
Kletskoek, sorry maar daar dit dit forum toch ook voor??! Al opend ze 100 topics...wat is het probleem??! Al die mensen die zo makkelijk zeggen, je moet gewoon afwachtten...was t lichaam maar zo'n makkelijke machine die je ff weg kon zetten en op t moment van eerste echo erbij kon pakken van ohja nu heb ik je nodig... Als de onzekerheid eenmaal in je hoofd zit dan zit die er...geloof me ik kan het weten... Ik bedoel dit niet lullig naar jou toe of aanvallend, maar snap je berichtje niet helemaal Maartje ik hoop echt dat het goed zit bij je...
Geloof mij, ik kan het ook weten. Maar ze zoekt hier de bevestiging die er niet is. Niemand kan zeggen hoe haar zwangerschap nu gaat verlopen. Gewoon afwachten, hoe lastig ook. Daar bedoel ik niets vervelends mee.
Bedankt... Ondanks dat we verdrietig zijn is het wel "fijn" om nu zekerheid te hebben. ( aangezien er wel iets op de echo te zien was maar te klein voor het aantal weken moet er eeb wonder gebeuren als het toch nog goed af loopt) Ik twijffel enorm of ik morgen moet gaan werken... misschien wel een goede afleiding maar aan andere kant, al bloedend werken? Hmmm
Ben je al aan het bloeden en wat zagen ze op de echo als ik vragen mag? Zolang je nog niet bloed is er hoop want bij 5 weken zien ze vaak helemaal niets behalve een zwangerschapsring Als je al bloed heel veel sterkte meid