Maartje, neeeeeeeeeeeee!! Ik denk, even lezen hoe het met je is en dan dit... Gatsie meid! Het is idd 'fijn' om nu in ieder geval zekerheid te hebben, maar het was veeeel fijner geweest als het kwartje de goede kant op was gevallen... Heel veel sterkte, en mocht je vragen hebben over vervolg mk of als het niet goed loskomt ofzo, PB me gerust! Voor nu een dikke knuffel...
O, en ik zou zeker niet gaan werken, je lijf heeft nu echt even rust nodig en het kan ineens heel heftig gaan met veel bloed, krampen en stolsels... (Je baas is hier apart voor verzekerd, dus het kost hem niks...) Take care!
Aaah wat lief Mieksel, bedankt! Ik krijg volgende week nog een echo om te kijken hoe het verlopen is (of alles weg is?) Ik ga niet werken...ik krijg zelfs de hele week vrij! Echt heel fijn om alles rustig thuis af te wachten.. Ik had ook gehoopt op goed nieuws. Ik hoop dat het ons de volgende keer wel gegeven is...
Wat naar! Ik zou thuis blijven als ik jou was, ik had uiteindelijk de mk op mn werk, heb me nog nooit zo naar en alleen gevoeld. Het is inderdaad goed als de vk daarna even kijkt of alles goed weg is. Sterkte gewenst!
@winddanser: jeetje wat erg. Ik snap dat je je dan alleen voelt zeg! @mieksel: ik verlies steeds bloedklonters... neem aan dat daar ook weefsel tussen zit *sorry voor details*
Ik was net iets langer zwanger dan jij toen, maar verloor op een gegeven moment na hele erge kramp een flinke prop met bloed etc, vrij snel daarna voelde ik me weer goed en waren alle kwaaltjes weg. Maar dat zal bij ieder weer anders zijn. Dacht vertel het toch even, kun je je er wellicht wat op voorbereiden.