cb test

Discussion in 'Eerste symptomen' started by pooky02, May 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooky02

pooky02 Lid

Mar 15, 2008
    48
    0
    0
    Hoi!
    Heeft iemand ervaring met de cb test (niet digitaal)?
    Ik heb afgelopen zaterdag getest en er was een streepje te zien na 8 min, deze werd steeds breder maar werd een poosje later 1 dunne streep, deze is nog steeds te zien. Deze streep was nog wat licht.

Tot nu toe nog niet ongi geworden, 4 dagen overtijd en heb al een paar symptomen (vanaf bevruchting ongikrampen, die ook verergeren bij inspanning etc, veel plassen, bij vlagen misselijk en iets gevoelige borsten). Wordt er een beetje onezeker van *zucht*, getest en dan nog niet zeker...maar na een week nog een keer testen ofzo, maar ja datduurt nog zo lang...

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Waarom moet je een week wachten dan pooky? Er wordt toch altijd aangeraden twee of drie dagen later nog een keer te testen? dat is dus vandaag of morgen! En de CB test mag je toch tot 10 minuten aflezen? Dan was ie toch gewoon positief?

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Snel opnieuw testen hoor!

4. pooky02

pooky02 Lid

Mar 15, 2008
    48
    0
    0
    Ja misschien hebben jullie gelijk, eerder testen kan ook wel. Maar ik dacht omdat de hcg waarden over een week wat hoger zijn, misschien wordt het streepje dan wat donkerder.
    Ergens weet ik dat ie positief is maar omdat ie zo licht is blijf ik er onzeker over...misschien moet ik dat maar eens niet doen :)

5. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb er 3 3dagen na elkaar gedaan en werden steeds donkerder..omdat je elke dag meer HCG aanmaakt..dus testen

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je bent denk ik zwanger hoor :) Ik heb ook als eerste die van cb gedaan en daar kwam ook een licht streepje wat uiteindelijk een iets dikker dun streepje werd bij het opdrogen. Ik heb toen vlak daarna ook positief getest met de digitale overigens.

Share This Page