Ik zit met kwaaltjes waar ik niet zo happy van wordt. Mijn vriend en ik hadden 2 weken geleden besloten te stoppen met de pil. Daarna gewoon om de dag met elkaar vrijen en sinds zaterdag heb ik de hele tijd pijnlijke borsten, soms steken in mijn buik en sinds gisteravond misselijk en vanochtend al helemaal dat ik bijna niets kan eten. Maar ik vraag me echt af of dat al kan of dat het misschien iets anders kan zijn. Weten jullie het misschien? Liefs, Michje
Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent aangezien je 2 weken geleden pas met de pil bent gestopt. Er kan dan nog niets zijn.
Ja daar dacht ik eerst ook aan, maar ik ben paar jaar geleden toen ik single was ook daarmee gestopt en nooit zulke verschijnselen gehad. Maar we wachten maar gewoon af. ben wel 2 weken geleden ook al begonnen met die multivitamine te slikken van VSM voor mama voor aan de vitamines te komen. hopelijk duurt het niet lang voordat we zwanger zijn xx
Ik had precies hetzelfde, ook 2 weken nadat ik gestopt was, het lijken net zwangerschapskwaaltjes Alhoewel ik ook een keer zwanger ben geraakt met pilgebruik (10 jaar geleden)
Als je 2 weken geleden bent gestopt heb je misschien net je eisprong gehad en dan duurt het nog 5 tot 10 dagen voordat het ingenesteld is. Je gaat pas hsg aanmaken als het is ingenesteld dus dan kan je nog niets voelen door een zwangerschap.