cb testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door san78, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik heb geprobeerd te zoeken maar kon het niet zo gauw vinden.

hoe zit het met cb testen? als je niet zwanger bent kan je dan een vaag streepje zien? of moet je dan echt zwanger zijn als je dat vage streepje ziet.

ik weet wel dat hij veel hcg hormoon nodig heeft voordat hij positief test.

liefs san.

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik geloof dat de cb juist best gevoelig is de predictor heeft veel hormoon nodig.

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    er zijn andere testen die nog gevoeliger zijn dan cb wat ik begrepen heb.

liefs san.

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ja die hier uit de webwinkel, en de kruidvat is ook heel gevoelig, bij mij wel iig!

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Het streepje betekent dat er HCG (zwangerschapshormoon) aanwezig is. Bij een streepje mag je er vanuit gaan dat er sprake is van een bevruchting.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ow san.... heb je nieuws?

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De CB heeft best wel veel HCG nodig. Als je daar dus een licht streepje ziet, mag je ervan uit gaan dat je zwanger bent.
    Je hebt ook kans dat je bij een andere test dan al een duidelijkere streep krijgt.

8. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik heb ook getest met cb..en die gaf wel een streepje maar heel licht...heb later nog met kruitvat getest en die was toch duidelijker...en die bleef ook staan.die van cb was na een uur vervaagd.die van het kruitvat is nu nog zichtbaar en dat is 2 dagen geleden.dus ik ga voor de test van het kruitvat.groetjes tamara

9. Amle

Amle Niet meer actief

HaiHai,

Ik spring er bij dit onderwerp ff bij in, het heeft er misschien wel iets mee te maken.
    We zijn nog maar net bezig met zwanger worden en heb er dus ook nog niet gek veel verstand van. Ik heb al een paar dagen een ovulatietest gedaan (volgens mijn 1e cyclus, 28 dagen zou het bijna zover moeten zijn), maar ik krijg steeds een heel licht streepje; negatief dus.
    Nu denk ik niet dat ik al zwanger ben hoor, maar wat doet een zwangerschap met een ovulatietest? Test je dan op een ovulatietest negatief... zelfs als je je vruchtbare periode zou moeten hebben?
    Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen....

Gr.
    Elma (miss ongeduld ;) )

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij heeft CB altijd prima gewerkt. Ik heb bij de laatste zwangerschap zelfs 2 dagen voor me nod getest, en toen gaf hij al duidelijk:ZWANGER aan. Helaas is het bij mij ook heel duidelijk mis gegaan :cry:

Succes!!!

Liefs, mussie

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo even een vraagje over de cb als je maar de helft van de verticale lijn ziet ben je dan ook zwanger dus dat je zeg maar een half plusje ziet het horizontale streepje dus en daar moet dan een streep van boven naar beneden komen maar die staat er dus maar voor de helft snap je bedankt

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je geen foto??? Ik weet nl zo niet wat je bedoeld :oops:

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    nee heb geen digi helaas maar ik bedoel dus dat er een plusje in het scherm moet komen als je zwanger bent als je niet zwanger bent staat er alleen een horizontale lijn als je wel zwanger bent moet het en een horizontale lijn en een verticale lijn zijn nu is bij mij dat verticale lijntje maar voor de helft dus geen volledig plusje

14. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je voor je nod getest??? Als ik het zo lees, lijkt het me dat je wel zwanger kunt zijn. Maar ik hoor meestal berichtjes over hele lichte hele streepjes, dus ik heb echt geen flauw idee :(
    Morgenochtend of maandag anders even opnieuw testen ;)

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi de eerste test heb ik gistermiddag gedaan was op me nod en vandaag de 2de test ook vanmiddag gedaan en dus 1 dag overtijd ik ga zeker morgen weer testen maar dan met test uit supermarkt eigen merk bedankt iedergeval en voel me nog steeds wel zwanger moe missenlijk duizelig en extreem moe maar wacht af ik hoop niet al teveel want als ie negatief zou zijn morgen dan is het een teleurstelling groetjes

16. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben heel benieuwd wat er morgen uitkomt. Ik wens je een hele dikke + toe!!!
    Liefs, mussie

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi nou ik heb getest met huismerk van supermarkt en daar kwam heel vaag en heel licht een 2de streepje op is moeilijk zichtbaar maar je kan hem zien en ben vandaag dus pas 2 dagen overtijd dus misschien te vroeg getest met me 2 andere kids teste ik toen ik 2 weken overtijd was en toen was het pas positief pffff ben beetje onzeker geloof ik naja dit was het dan ik weet niet wat ik ervan moet denken bedankt voor het aanhoren iedergeval groetjes

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klinkt wel positief, maar misschien zit er nog niet genoeg hcg in je urine.
    Over een paar dagen nog eens testen ;)

19. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik zou er bv woensdag nog eens een testje tegenaan gooien ;)
    Ik blijf voor je duimen ;)
    Liefs, mussie

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ok dat gaan we dan zeker doen moet morgen trouwens ook naar me huisarts dus zal het daar ook nog ff voorleggen maar een test word toch niet positief ook niet heel licht als er geen hcg aagetroffen is? hij is echt heel erg lichtroze niet zo donker als de controlestreep maar ja we zien wel ga er maar vanuit dat het negatief is groetjes

Deel Deze Pagina