Hi, Wij zijn bezig voor ons 3e kindje, net 3 maandjes begonnen. Afgelopen maanden regelmatige cyclus (28 dagen). Op opgeblazen buik na en vaak plassen geen bijzondere klachten voor nod. Dit keer, opgezette borsten, misselijkheid, opgezette buik, vaak plassen en extreem moe ‘s avonds. Zaterdag is mijn NOD. Ik heb vandaag een vroege zw.test gedaan van kruidvat (zie foto). Deze leek positief maar is na 5min schoon opgedroogd. Daarna Ultra early van CB gedaan maar deze gaf ‘niet zwanger’ Beetje verwarrend.. Meer mensen deze ervaring?
Ik zie ook geen foto. Maar je bent nog 5 dagen voor NOD. Heb je ovulatie testen gedaan of op een andere manier zeker van je eisprong? Je kan nog te vroeg zijn met testen dus geef de hoop nog niet op.
Ik zou altijd adviseren een test af te lezen op de beschreven tijd. Dus als de beschrijving zegt af te lezen binnen 10 min, dan pas aflezen op exact 10 minuten en niet eerder. Soms verschijnt er een valse streep tijdens het doorlopen vd vloeistof, welke later wegtrekt en dat kan dan verwarring geven. Ik zie trouwens geen foto.