Klein beetje bloed uit neusje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kimsch, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hallo allemaal,

Misschien maak ik me druk om niks, maar ik schrok toch wel eventjes...

Net lekker met Koen op bed gespeeld. Beetje omrollen, kietelen, buikliggen, hoog vast houden zodat hij zijn nepstapjes kon maken. Vond hij hartstikke leuk. Lekker kwijlen erbij :)

Alleen aan het einde van alles, veegde ik even zijn neusje af en toen kwam er een klein beetje bloed mee. Dat vond ik natuurlijk niet zo heel leuk :(

Het zet niet door ofzo, zijn neusje is weer helemaal schoon...alleen kan het erg zijn? Hij is pas 3 maanden. Moet ik de dokter hiervoor bellen?

Pfff, wat kan ik me af en toe druk maken zeg.

Groetjes,

Kim

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Is hij een beetje verkouden?
    dan zou het kunnen dat het slijmvlies een beetje geirriteerd is en gaat bloeden...dat kan dan geen kwaad.

3. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hij is niet verkouden, maar hij moest gisteren wel een grote boodschap doen waar hij zo hard bij perstte dat het melk uit zijn neus kwam..

Vanmiddag moet ik naar het CB. Ik vraag het daar even.

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes,

Kim

4. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi,

Vanmiddag naar het consultatiebureau geweest en hebben we samen even naar zijn neusje gekeken. Er blijkt dus een heel klein wondje te zitten dus helemaal zorgen om niks gemaakt.

Gelukkig maar :D

Groetjes,

Kim

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    fijn dat je gerust gesteld bent meid! als jij je er niet happy belt gewoon de ha bellen!

Deel Deze Pagina