Ben benieuwd hoe lang iedereen de borst heeft gegeven. Uitleg waarom niet meer is niet nodig, daar zijn al genoeg topics over... Vertel je er ook bij hoe lang je het nog wilt doen?
Voor mijn gevoel heb ik ruim 7 maanden borstvoeding gegeven. Nu nog 1-2-3 voedingen per kindje per dag, soms geklolfd, soms voeden. En daarmee wil ik op zn minst doorgaan tot de derde geboren is, daarna wil ik eigenlijk stoppen met kolven voor Malou en Ruben. Willen ze drinken dan mogen ze, maar extra kolven voor hen denk ik nu dat ik dat niet zie zitten! Maarja dat is afwachten! Liefs, Hanneke!
Nu 8 maanden en wil nu gaan afbouwen naar 2 voedingen per dag. Alleen wil hij geen andere melk dan de mijne..
Ik voed nu 16 maanden en de planning is dat ik mijn kindje zolang laat drinken als hij zelf wil. En dat had ik van te voren niet bedacht hoor
10 maanden toen is Marijn zelf gaan afbouwen helaas. Anders was ik door gegaan tot Marijn was gestopt.
Vanaf 10 maanden voed ik mijn dochtertje 2x per dag. Sinds gisteren geef ik haar nog 1 voeding per dag: de ochtendvoeding. Daarmee zien we wel hoelang we dat volhouden .
De eerste 10 mnd en de 2de nu inmiddels al 19 maand.... nu drinkt hij nog ong 2x per dag en dat voor zolang hij wil al is het nu wel langzaam een aflopende zaak denk ik. Ga proberen zowiezo de 2 jaar te halen.
Mijn oudste dochter heeft 13 maanden BV gehad. Mijn jongste dochter krijgt nu volledige BV en we gaan door zolang we het allebei leuk vinden.
Mijn oudste heeft 9 mnd bv gehad. De jongste krijgt nog bv, einddatum onbekend. We gaan in ieder geval voor minimaal 6 maanden.
Mijn streven is minimaal een jaar maar dan moet het voor beiden leuk blijven. Wil hij langer dan mag dat ook denk ik.
Mijn zoontje krijgt nu ruim 11 maanden borstvoeding, vijf keer per dag. Hij mag nog even doorgaan hoor, liefst geeft hij zelf aan wanneer hij wil stoppen. Ik ben vanaf vandaag wel van 2 naar 1 keer kolven gegaan op mijn werk.
ik wil in ieder 6 maanden volledig doen en daarna 's ochtends en 's avonds bv overdag kv op het dagverblijf en bij papa.
Mijn kindje is op de dag af even oud als het kindje van Nemo, ruim 16 maanden bv alweer. En net als Nemo, mag hij net zovaak en zo veel als hij wil. Ik verwacht dat als hij 6 is, dat hij dan wel van de borst af is.