Hallo dames. Nadat wij een heletijd hebben gedacht dat wij met 2 gezonde kindjes compleet waren, hebben we 2/3 maanden toch onze mening 360 graden bijgesteld. Nadat wij begin dat jaar dachten dat ik zwanger was, ondanks condoom gebruik (bleek niet zo te zijn) waren we tot onze grote shock heel blij. Totdat bleek dat de testen hadden gereageerd op mijn eisprong. Maargoed. Heel wat gesprekken later, besloten voor een 3de kindje te gaan! Nu zijn we hier... 2 maanden later. 16 april ben ik voor het laatst ongesteld geworden, vandaag een clearbleu test gedaan. En die zegt zwanger 1-2!! Wauw! Binnen 2 maanden zwanger.. Onze 2 andere kindjes hebben we echt niet ‘zomaar gekregen’ bij de eerste is zelfs het medische circus vooraf gegaan. Maar nu net een ‘streepjes test’ gedaan. En daar staat echt een miniiiii amper zichtbaar 2e streepje. Nu dus mijn vraag/twijfel... zijn er ervaringen dat clearbleu zwanger zegt, terwijl je niet zwanger was? Wat een onzekere bedoeling weer hoor.
Hierbij nog de foto van de streepjes test. Clearbleu heb ik rond 16.00 gedaan. En de andere test nu net.
@Beheer zie net dat ik het bericht in een verkeerd onderwerp heb gezet. Kunnen jullie het bericht verplaatsen?