Ook voor de zekerheid hier maar even posten: hier zitten waarschijnlijk de beste 'tuurders' en meiden met de meeste testervaring... Zondag/maandag is mijn NOD. Omdat ik vanavond een groot feest heb, heb ik vanochtend meteen nadat ik wakker was een zwangerschapstest gedaan. Ik heb denk ik max een halve minuut gewacht en was meteen teleurgesteld dat ie negatief was. Ik heb me aangekleed en ben meteen boodschappen gaan doen. Zo'n drie uur later kwam ik weer in de badkamer en keek ik op de test. Op eens stond er een licht roze streepje!! Het streepje is even breed als de teststreep. Wat denken jullie, is dit een indroogstreepje of ben ik misschien zwanger?? Morgenochtend ga ik meteen weer een test doen (en wel rustig de tijd afwachten). Of kan ik nu nog een test doen... Aaaahhh ik weet het even niet meer!!
ik heb standaard indroger gehad.. na verlopen tijd niet meer kijken en gewoon weggooien.. doe er morgen of overmorgen nog 1 voor de zekerheid.. maar wees wijs met drank zou ik zeggen..spannend!
mmm moeilijk te zeggen,want hij is wel roze naar mijn idee.. Ik zou eens bedenken of ik vanavond aan de alcohol zou gaan als ik jou was Ben benieuwd morgen hoor!!
Die is duidelijk hoor!! ZWANGER Ohh ik lees nu je berichtje pas helemaal goed..........uhh ik ozu wel nog een 2de test doen en dan wel ff wachten of hij binnen de afleestijd verschijnd. Hij is wel heel mooi roze voor een indroger hoor.
Hij lijkt me positief. Ik zou nu gewoon nog een testje proberen... ik zou niet kunnen wachten denk ik. En ook als je niet gaat testen nu zou ik voor de zekerheid de alcohol laten staan vanavond
Ik zou idd een andere test doen. Maar ik vind hem ook erg roze voor een indroger. Die zijn niet roze. Laat je het weten?
Net weer een test gedaan, had nog maar 1 liggen. Daar kwam eigenlijk meteen een licht streepje op. Ik ga straks een CB digital halen, wil toch nog ietsje meer zekerheid. Maar voor alsnog: YEEEEEHHH!!!