Mijn meisje is bijna 7 maanden en is nu al verliefd op Bumba, zo gauw ze het liedje hoort is er niks anders meer dan tv, hele verhalen heb ze dan en veel lachen. Ze krijgt ook van sint een Bumba Teletubbies vindt ze ook wel leuk maar alleen de poppen zo gauw de kindjes op tv komen is ze klaar ermee. Hebben jullie schatjes ook al favorieten?
Van tv nog niet echt. Als er maar kleurtjes in zitten, dan vind ze het al leuk. Maar als ik op weg ben met de auto en zij zit naast me in de mc, dan zet ik altijd Nick en Simon op en daar wordt ze helemaal rustig van
Ik word af en toe knettergek van die gele clown haha. Hier is het ook Bumba voor en Bumba na. Mijn zoon loopt met de dvdhoesen achter mij aan net zolang tot mama Bumba er voor doet Ik ben blij dat er nu af en toe afwisseling in komt door eens Hopla of Thomas te kijken
Hier ook een Bumbafan! Ons meisje wordt helemaal wild als wij bumba opzetten. Ik moet wel zeggen dat we pas sinds kort af en toe een filmpje opzetten (vanaf dat ze 1 jaar is), ik vind/vond ze er eigenlijk te klein voor.
Ontzettend leuk is dat hé als ze echt iets helemaal leuk vinden en er echt op reageren. Ons zoontje is helemaal door het dolle heen van de Teletubbies hij gaat helemaal druk bewegen in lachen en gillende geluidjes maken. Gister ook een teletubbie pop gekocht en vindt hij ook prachtig! Afgelopen week was hij ziek en niets kon hem troosten behalve de teletubbies. Wel fijn had ik ook soms even tijd om iets te doen zoals koken ofzo.
Toen hij nog zo klein was had hij niet echt een favo maar nu is hij helemaal gek op Bert en Ernie. Sesamstraat is echt feest hier Aangezien ze het niet hebben op de Zweedse tv worden de dvd's van "Sesa" grijs gedraaid. Bumba en (vooral) Woezel en Pip vind ik zelf verschrikkelijk dus daar heb ik hem bewust geen kennis mee laten maken, toch wat makkelijker in de hand te houden als je in het buitenland woont..
Is in Nederland ook goed te doen hoor Mijn zoontje kijkt niet zoveel televisie maar toen hij kleiner was vond hij bumba wel helemaal geweldig. Teletubbies heeft hij nooit gezien want die vind ik ongelofelijk irritant. Nu vind het hij vooral kabouter Plop super. Ik neem gewoon een aantal dingen op met mijn dvd-recorder en die mag hij dan kijken.
bumba is inderdaad favoriet.. Ook die aap vindt hij leuk uit dezelfde serie. Verder vindt hij de handpoppen uit een of andere baby dvd he-le-maal geweldig.
Ja dat is ook zo... We kunnen als ouders natuurlijk een hoop weg selecteren waar we zelf simpel van worden. Zeker als ze nog zo klein zijn. K3 zul je hier bv ook nooit in de cd speler vinden....
Ik laat haar af en toe naar bumba kijken op mijn laptop. De teletubbie's vind ze ook leuk, en dan vooral de baby in de zon. En het zandkasteel kijkt ze ook wel eens.
spongebob is hier een tijd favoriet geweest. Nu maakt het niets uit, hij kijkt bijna niet naar de tv om.
off topic maar wel grappig. We kregen een nieuwe televisie en hij was toch wel even bang dat plop niet op die televisie zou komen.
Hier ook absoluut bumba. Als bumba op tv is bestaat de rest van de wereld niet meer. Ze pakt de hoes uit de kast en komt em brengen. Gelukkig hebben we 6 dvd's, zien we ook nog eens een ander bumba verhaal
Ja, Bumba is hier ook nog steeds favoriet! En ik wil er eigenlijk een beetje vanaf, Zandkasteel of zoiets leert ie toch wel veel meer van dan van Bumba denk ik. Het heeft ons trouwens wel een paar weken gekost voordat we wisten wat Jelle nou steeds bedoelde als hij 'patoe' zei. Dat was Pantuf, het nijlpaard uit 'Bumba' Thomas de trein vindt Jelle nu ook wel heel leuk (hij was altijd al geïnteresseerd in treinen), en ik wil zelfs een Thomas-kamer voor hem gaan maken