Ik blijf het echt zo spannend vinden. We zijn bezig met ons eerste kindje. Ik ben nu uit mijn vruchtbaarste periode en ik kan de 26e van december gaan testen of het zo ver is ja of nee. Ik vind het echt super spannend en heb echt al zoveel testen gekocht. De hele dag denk ik er aan, en ben echt heel zenuwachtig. Ik heb hele erge steken in mijn buik gehad, en iedereen vanuit mijn omgeving begint nu ook zwanger te raken. Dat is nu voor mij ook echt alleen maar meer confrontatie. Ik ben tevens ook begonnen met het slikken van foliumzuur. Waren jullie ook zo zenuwachtig bij je eerste?
Herkenbaar,was er veels teveel mee bezig,maar dat is logisch Is toch allemaal spannend en je hoopt gewoon dat het snel raak mag zijn. Zal voor je duimen
Wij zijn bezig voor een tweede en ben net zo zenuwachtig als bij de eerste. Kan het niet uit mijn hoofd halen ik denk er elk minuut aan😝😝 Ik hoop voor jou dat het gelijk is gelukt en dat je 26 dec positief test. Leuke kerstcadeau trouwens😊😊
Ik dus ook!!! Ik ben aan het werk en zelfs nu ben ik er constant mee bezig. Ik blijf ook telkens naar de foto's kijken van mijn ovulatie testen in de hoop dat het allemaal goed is gelukt!!! Het zou een prachtig kerstcadeau zijn, en zeker voor ons een hele mooie jaarwisseling.
Heb het ook idd!dacht eerst, ach ik zie wel en ga er relaxt in.Maar nu het serieuze vormen begint aan te nemen ben ik super zenuwachtig en denk ik bij elk steekje of pijntje.."zou het, of toch niet? He wat voel ik nu"? Echt gekmakend. Één geruststellende gedachte, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje 🙂