Hallo, zijn er mensen die hun baby van 3 maanden een papfles geven? En op welke tijd? Wij willen ons zoontje graag 's avonds een papfles geven zodat hij hopelijk doorslaapt. Hij wordt nu steeds om 3:30 wakker. Dan geven we de speen en dan valt hij wel weer in slaap, maar we hopen dat hij binnenkort helemaal doorslaapt. Ook is hij erg hongerig om 18:30.
hoeveel krijgt hij nu? een papfles is geen garantie op doorslapen. ik heb het bij mijn zoontje geprobeerd met 3.5 maand en hij ging er slechter van slapen, maar er zijn er genoeg die er wel goed op slapen. als hij alleen maar een keer wakker wordt om zijn speentje is dat toch niet erg? mijn mannetje heeft tot 4 maanden een nachtvoeding gehad en met 8.5 maand sliep hij pas echt door.
julian krijg bij de laatste voeding rijstebloem doorheen al bij 3 maand hij slaapt er goed op van half 11 a 11 uur tot 9 uur sochtend
Wij zijn ook met 3 maanden begonnen om het 's avonds te geven, maar hij werd nog steeds elke nacht wakker. Met 4 maanden zijn we de papfles 's ochtends gaan geven en toen sliep hij ineens wel door