Ik had rond mijn nod ook 2-3 weken. Snapte er niets van en dacht dat ik waarschijnlijk al verder was. Maar uit de echo's bleek dat mijn berekeningen wel juist waren. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van
Maar het klopt toch ook gewoon?? Hij rekent vanaf de ovulatie.. dus als je dan op NOD zit, zou je ook 2 weken op die wekenindicator moeten hebben... Als je 1 dag na NOD 2-3 weken krijgt, klopt dan toch gewoon?
Gefeliciteerd meid wat ben ik blij voor je. Maar dat weet je natuurlijk al he... Hou je ons op de hoogte??
@Nuage: gefeliciteerd! Ik had op mijn NOD hele lichte kv-testen. Om duidelijkheid te krijgen heb ik toen een cb gedaan en kreeg toen, geheel onverwacht voor mij, ook 2-3 wkn. En mijn zoontje is inmiddels 9 maanden.
hier bij mijn vorige zwangerschap op nod 1-2 gehad. klopt ook in principe. 2 weken ervoor eisprong en conceptie. resultaat loopt nu vrolijk rond. nu geen cb gedaan
Meis ik had ook op NOD 2-3, weet niet of je al terug bent maar ben benieuwd hoe het met je is. Had je al een afspraak voor je echo?
Rij net NL binnen! Tot nu toe alles goed lijkt het en dinsdag al een echo. Ik denk dat dat te vroeg is, maar wie weet. Ik moet medicatie gebruiken vanaf hartslag dus daarom al zo vroeg echo
2-3 rond NOD is ook zoals het hoort... Voor NOD 1-2 (want 1 a 2 weken na bevruchting) dus 1 dag na NOD zou er 'officieel' ook 2-3 moeten staan. Gefeliciteerd iig!