Geen idee heb vorige maand een mk gehad dus erg moeilijk rekenen. Voor nu hou ik het op 5w3d en 20 aug. Vanochtend zei de Clearblue netjes 3+!!!
Nuage gefeliciteeed! Hopelijk blijft dit kleintje plakken. Ook hier weer zwanger na een mk in oktober dus ook erg spannend allemaal. Mijn testen zijn deze keer ook duidelijker en heb net met clearblue 2-3 positief getest en zit 1 dag voor nod. Geniet er lekker van meid! Ben benieuwd naar je echo.
Ohhh wat fijn meid!! Gefeliciteerd! Ik kan me je MA van afgelopen febr nog herinneren Ik wens je wen fijne zwangerschap meid.
Gefeliciteerd!!! Bij mijn vorige zwangerschap had ik op NOD ook 2-3 weken en alles is goed gegaan. Bij deze zwangerschap had ik op NOD 1-2 weken en 2 dagen later 2-3 weken. Gisteren ook 3+ . Ik zie dat we dezelfde datum zijn uitgerekend (en allebei vorige maand een mk hadden)!
Wat bijzonder emm82! Dan hoop ik dat het bij ons allebei nu goed mag gaan! Morgen heb ik een echo, maar ik reken nog nergens op want het is nog erg vroeg natuurlijk.
Spannend!! De VK had mij ook aangeboden morgen al een echo te doen en de andere optie was volgende week (de 29e) en ik ben voor die laatste gegaan. Maar ik ben heel jaloers nu!! Bij mijn vorige zwangerschap liep ik ivm de miskramen in het ziekenhuis dus toen kreeg ik iedere week minstens 1 echo. Die controle mis ik nu wel hoor. Ik hoop dat alles er goed uit ziet! Veel plezier
Was niet zo leuk. Had een vreselijke echoscopiste die de hele ervaring verziekt heeft. Was alleen een vruchtzakje te zien. Past bij beeld van 5 weken. Op zich kan dat dus prima. Maar ik ben daar huilend weggelopen zo erg was het. Ga nu zaterdagochtend naar een echopraktijk.
Oh nee wat vervelend!!!! Sommige mensen hebben echt een verkeerd beroep gekozen. Wel super fijn dat je zaterdag al bij een echopraktijk terecht kunt. Hopelijk gaat de tijd door de kerstdagen snel!
Gisteren was de echo goed voor de termijn. Van 6 mm naar ruim 17 mm en nu wel mooie ring erin en we dachten allebei ook een hartje te zien (echoscopiste en ik) maar ze durfde het nog niet met zekerheid te zeggen. M'n gevoel was positief. Nu dinsdag weer een echo in het zkh en dan hoop ik toch wel echt op een hartslag en dat ik met de bloedverdunners kan gaan beginnen!