Hoi meiden, Ik heb wat gezwollen en soms ook pijnlijke borsten. Voel ook duidelijker mijn klieren zitten. Verder heb ik eigenlijk geen symptomen. Nu was mijn cyclus altijd 30 dagen (soms 1 dag meer of minder) maar mijn laatste cyclus (En de eerste cyclus die ik kon tellen na een bbz) was nu 34 dagen. Nu ben ik zon ontzettende zenuwpees en heb ik dus vanmorgen een k 2v5 testen gehaald en net negatief getest. Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad deze maand, en weet ook niet wanneer mijn NOD is. Als ik uitga van een cyclus van 30 is donderdag mijn NOD en anders zondag of maandag denk ik?? Ben ik te vroeg geweest met testen? Of is de kans gewoon minimaal nu deze test wit is?? Edit: Wel heb ik afgelopen vrijdag en zaterdag telkens wat pijnlijke steekjes rechts onderin mijn buik gehad (de kant waar mijn eierstok en eileider zitten, links heb ik niks meer)... wat zou dit kunnen zijn? Of moet ik hier niets achter zoeken?
Hoi, Allereerst wat verdrietig van je bbz sterkte! Je zit dus op cd 27 nu als ik het goed begrijp? Uitgaand van 30 dagen ben je idd nog vroeg er zijn genoeg vrouwen die pas op nod positief testen. Je lichaam zou ook nog van slag kunnen zijn van je bbz en idd je cyclus nog wat langer zijn. Hoe moeilijk ook ik zou toch uitgaan van 34 dagen zeker omdat je niet weet wanneer je eisprong was. Ikzelf zou pas weer zondag een testje wagen. Sucses hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn! Liefs
Ik zit nu op cyclus dag 28 als ik t zelf uitreken. Het is idd nog wat vroeg, maar de vorige keren (2x vroege miskraam en 1x bbz) testte ik ook al zo'n 3 dagen van te voren licht positief, vandaar mijn ongeduldige poging... Ik ga t nog even afwachten.
Als je uiterste nod zondag of maansag is, dan ben je wel extreem vroeg met testen (7-8 dpo). 99% vd vrouwen test dan nog niet positief! Ik zou zeker nog even 5 dagen wachten en dan weer testen. Succes!