YES!! Afgelopen donderdag (29 november) was mijn NOD. Toen ik op woensdagavond een veeg roze afscheiding had, gaven we de hoop al op.. Daar komen de duiveltjes, dachten we.. Balen!! Maar, donderdag was er niets meer te bekennen van de duiveltjes.. En vrijdag ook niet. Zaterdag niet.. Zou het dan toch?? Zondagmorgen maar een test gedaan, kv 2 voor 5.. En ja hoor!! Niet ne zo duidelijk als de controlestreep, maar wel duidelijk!.. Hij staat er, en hij is roze... Kan het niet geloven.. Nu is het inmiddels dinsdag, zijn we dus 5 dagen overtijd.. Moet de streep dan echt heeeeel donker zijn, of kan het dat er niet veel verschil zit tussen die ik vandaag zou doen en die ik zondag heb gedaan? Liefs
Gefeliciteerd! Wat een mooie verrassing. Het ligt natuurlijjk eraan hoe snel je lichaam hcg aanmaakt. Heb je een foto?
Komt eraan... Hij is iets lichter dan zondag.. Duurde ook iets langer voor hij verscheen.. Heeft dat iets te maken met HCG? Ik heb zondag direct smorgens getest.. En net tussen de middag.. Of is dit gewoon niet goed?? Foto volgt!
Lichter dan zondag? Heb je gedronken voor je de laatste test deed? Zelfde merk? Het kan zijn dat t niks slechts betekend, dus zou morgen ochtend nog eens testen. Dan zou die van morgen wel donkerder dan die van zondag moeten zijn! Succes! En voorzichtig gefeliciteerd!
Ja.. Continu gedronken, om het half uur plassen.. Dus niet echt urine gespaard ook hoor.. Zelfde merk testen.. Ik denk dat het met het middagplasje te maken heeft.. aangezien ik geen bloedverlies enzo heb.. Das positief lijkt me toch?
Gefeliciteerd! Ik ben precies eveb ver als jij, bij mij zijn de testen ook vrij licht. Gewoon niet meer testen en de vk bellen. Het kan altijd mis gaan, en het kan ook altijd goed gaan. niet meer focussen op streepjes.
Helaas.. Sinds gisteren ineens hevige buikpijn en bloedverlies sinds gisteravond. Van de verloskundige er van uit gaan dat het niet goed gaat. Vanavond om 7 uur heen voor een echo..
Wilde je net feliciteren, lees ik je laatste reactie. Oh nee.... Hopelijk een innesteling. Veel sterkte meid.