Etos test goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ukkie88, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

dames,

ik heb even een vraagje of er dames zijn die ervaring hebben met de Etos test. Zijn dezez betrouwbaar of geven ze ook wel eens vals een streepje????

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ik persoonlijk vind het een fijne test ik had de 8e juni een heel vaag dun penstreepje en de 10e een duidelijke lichte streep maar of deze vals was geen idee na mjn idee niet voelde me ook echt zwanger en die streepen kwamen ook binnen de afleestijd .. maar helaas de testen daarna nega dus toch iets niet goed gegaan

liefs nic

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Dat is k*t dat het mis is gegaan :( hopen voor je dat het dan snel raak mag zijn en dat het blijft zitten :D

Maar ik heb vanmorgen een test gedaan en daar heb ik ook een heel dun streepje. Hij begon heel licht en werd steeds donkerder. Maar hij is zo dun dat ik me dus afvraag of hij vals is of niet, want hij is niet zo breed als de controlestreep.....

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    zo was mijn eerste dus ook jammer ik heb net eergister de foto,s eraf gehaald had je kunnen vergelijken ... doe hem over 2 dagen nog een keer over als hij dan ook posi uitslaat moet hij in iedergeval breder zijn en binnen de afleestijd .. ik had hem de 10e herhaald en toen was hij nog wel licht maar net zo breed als de andere streep
    ik duim voor je dat het raak is succes meid

liefs nic

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Huh Angel, jij was toch zwanger volgens de HA??? Heb ik iets gemist :(

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi
    ja klopt maar ben maandag bij de gyn geweest en bloedtest gedaan maar helaas stond op 2 dus die bloeding is toch niet goed geweest en die slijmprop waarschijnlijk toch van mijn vruchtbare periode of iets nieuws maar dat is afwachten moet hoe dan ook volgende week testen en is hij dan nog nega dan over een week nog een keer of afwachten wanneer ik ongi wordt maar mijn gevoel zegt zo dat ik niet ongi wordt maar goed kan er echt helemaal naast zitten maar wacht gewoon rustig af je hoor het gauw ...
    hoe is het met jou al getest???

liefs nic

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik weet dat ik niet zwanger ben. Heb dagen lang met mega buikkrampen gezeten alsof het leek of ik ongesteld was. Nou nee dus :(

Er is nog niks doorgekomen... Wordt er gek van.. :(

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Is het zo`n cassette? Dat zijn namelijk dezelfde als kv 2v5, zelfde fabrikant. Deze geven eigenlijk nooit vals positief

Deel Deze Pagina