Jaaa weer een cb topic,maar nu een positieve. Senn zit al aan de max wat betref voeding, hij krijgt 150cc en 6 flessen. Wel is hij bijna 6 kilo. Toen ze vroeg of ik vragen had gaf ik aan wat hij krijgt maar dat ik het idee heb dat het niet genoeg is. Hij komt steeds eerder, ook in de nacht en huilt bij 4 van de 6 flessen na de fles van de honger. Als hij zich meld hoor ik ook echt zijn maagje knorren. Dus ik dacht al aan voeding voor hongerige baby's, indikken, andere spenen etc met dank aan internet,haha! Het antwoord: Als jij denkt dat hij meer moet, moet je dat gewoon doen. Jij bent de moeder en kan dit het best beoordelen. Er zit wel een max aan, 1 liter en 30 schepjes maar komt Senn toch een keer eerder of extra geen probleem. Een keer wat meer voeding is geen ramp.Probeer het maar gewoon! Nou super toch! Ik mocht ook altijd bellen als ik het toch even niet meer wist. Nog meer mensen met een leuk CB?
kijk, en zo is het maar net! jij bent de moeder dus als jij denkt dat hij niet genoeg heb, gewoon x fles extra. (daniel heeft dat ook paar weken gehad, om de 2 dagen 1fles extra)
Hier ook een superCB. Ik krijg altijd complimenten dat ik het goed doe. Ook doe ik dingen vaak op mijn manier. Mijn jongste krijgt nu allerlei onderzoeken en vanochtend hebben ze hierover gebeld, om te vragen hoe wij erin staan en of we evt ondersteuning nodig hebben, echt super!
Hier ook een heel leuk cb! En datzelfde antwoord kreeg ik ook, toen ik het allemaal even niet meer wist
Ik heb ook een fijne vpk bij het consultatiebureau! Zij zag dat ze overprikkeld was, heeft tips meegegeven en een boekje. En vroeg of ik het fijn vond als ze na een week eens belde hoe het ging. Ik keek echt uit naar het telefoontje en ze belde ook netjes. Ik zie haar wel als steun eerlijk gezegd dus ik ga nooit met het idee ik zit daar voor jan met de korte....
Hier ook goede ervaringen met het cb. Toen mijn zoontje overdag's weinig sliep en veel huilde,namen ze mij gelijk serieus. Ze begonnen niet over standaard opmerkingen zoals darmpjes,maar vroegen juist of ik dacht of het iets medisch kon zijn. Achteraf bleek ons zoontje last van reflux te hebben. Dankzij oa het cb was het balletje snel gaan rollen en kreeg hij snel medicijnen.
ik zie ook altijd van die horrorverhalen over het cb maar ik heb ook alleen maar super goede ervaring met het cb! echt een fijne vrouw waar ik al veel aan heb gehad en ik mag ook altijd bellen inderdaad gelukkig kan het dus ook op een positieve manier
Hier ook helemaal tevreden! Ze hebben zo goed geholpen toen Finn ziek was in het begin. Zij waren het die over KMA begonnen, terwijl de HA vol bleef houden dat het 'gewoon krampjes' waren.
hier ook een fijne cb! nog nooit gezeur of iets gehad. ze vinden dat wij het goed doen en daar hebben ze niks op aan te merken. wij komen daar echt voor de meting, wegen en prikjes. heb soms wel vragen en die beantwoord ze dan wel maar meestal heb ik ze al gevonden op i-net. fijn dat er toch meer moeders zijn met een fijne cb.
Hier ook een positieve mening over het CB, geven tips maar laten het verder aan mij om er wat mee te doen, geen betuttel en heel vriendelijk. Verder weinig bijzonderheden bij ons maar heb het idee dat je er wel terecht kan als het nodig is.
Hier ook erg tevreden. Ik denk dat het er ook wel een beetje aan ligt hoe je kritiek oppakt. Kritiek kan ook positief zijn, maar er zijn mensen die nu eenmaal direct in de verdediging schieten...