ik vroeg mij af of jullie elke dag jullie baby in bad doen? ik doe dat nu wel maar Wesley krijgt zo'n droge huid, dus dacht ik zou het vandaag eens een keer over slaan. maar het is zo lekker fris een badje. groetjes susanne
Iman gaat om de dag behalve als ze erg smerig is. Jou baby is nog zo klein, om de dag is echt meer dan genoeg. Als ze ouder worden, meer gaan bewegen, kruipen en zelluf gaan eten, dan moet het soms wel elke dag
Esmee gaat elke avond om half 8, 8 uur de fles en naar bed. Ze wordt dan lekker moe en gaat zonder problemen slapen. Met dit warme weer vindt ik het wel lekker dat ze elke avond in bad gaat. Ook kwijlt ze erg veel de laatste tijd. Voor de droge huid zou je olie in het water kunnen doen en lekker insmeren met bodylotion, ik moet zeggen dat Esmee nooit last heeft gehad van een droge huid..
Je kleintje word nog niet echt vies, dus iedere dag is niet nodig hoor Je kan altijd gezichtje, handjes en kontje even een kattenwasje geven evt Doe ik ook bij Kian
Glenn gaat om de dag in bad. Maar toevallig is ie nu in bad geweest en gister ook, hij was nl nogal vies na het warme eten. Alles zat onder, mama ook. Tja......als je gaat 'praten' met je mond vol, dan kán je dat verwachten.
hier ook pom de dag of zelfs om de 2 dagen...inderdaad als ze zo klein zijn en nog niet over de gornd kruipen is het echt niet nodig iedere dag
Om de dag! Er is hier trouwens al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43042
Nick gaat als gevolg van zijn droge huidje 2 maximaal 3 x per week in bad/douche. Ik gebruik balneum extra vettende olie in het badje en als hij is gaan douchen (onder andere na het zwemmen) doe ik vaseline op zijn huidje. Dit werkt goed en langzaam aan begint zijn huid nu bij te trekken en minder droog te worden. Karin
hier ook om de dag, en hoe het uitkomt, er heeft ook wel eens 2 dagen tussen gezeten, ook wel eens 2 dagen achter elkaar
Noa ging eerst 1 keer in de week in bad omdat ze een bepaald soort eczeem had wat door het water erger werd. Mar dan deed ik haar elke morgen met de zwitsal goeiemorgen washandjes wassen en dat ging goed. Nu is de ecxeem helemaal weg en gaat ze alweer een paar weken om de dag in bad en vind ze erg leuk.