bah bah bah. ik heb ff een baalmomentje. ben ik net een tekst aan het schrijven, heb ik hem af, wil ik hem inleveren, zie ik dat een ander hem al geschreven heeft. stom van mij want ik had niet aangegeven dat ik hem wilde schrijven dus was een ander me voor. en het was juist zo`n leuke tekst en ik dacht echt dat ie heel goed gelukt was. zo dat is er uit. wat was jullie baalmomentje van vandaag? voor mij gaat er straks nog minstens 1 komen ben ik bang. mn dochter moet naar turnen en het zal dan wel weer regenen als wij weg moeten.
Wat voor tekst was je aan het schrijven? Mijn baalmomentje van vandaag: een doosje wattenstaafjes op de grond laten vallen. Grrrrrr......
Dorisn misschien kan je jouw tekst alsnog voorleggen want de jouwe is wellicht veel aansprekender en dus bruikbaarder? Of elementen eruit. Zonde van het werk anders. Die wattenstaafjes is ook balen inderdaad. Hier is mijn baalmomentje dat ik slecht geslapen heb en mezelf echt moet oppeppen om enthousiast en blij te doen tegen mijn ondernemende dochtertje... Ze is zo lief en vrolijk maar ik wil gewoon even... rust.
dat ik nog niet volledig uit de voeten kan nadat ik vorige week ben geopereerd en het heel vervelend vind dat ik voor veel dingen afhakelijk ben van anderen, en dat ik door de mega bloeduitstorting naast mijn navel nog steeds afhankelijk ben van joggingbroeken na de middag.
Dat een skkl hier laats spul had gekocht voor 20 euro voor de bank.ik heb een witte leren bank wou die schoonmaken hele stuk eruit gevreten!grote witte plek op de bank!
herkenbaar! ik ben 3 weken geleden geopereerd en sinds een aantal dagen pas het gevoel dat ik een hele dag kan volhouden.. beterschap!
Dat ik nog altijd in de ziektewet zit, en ook vandaag weer de bevestiging gekregen heb dat het nog even gaat duren en ik keuzes moet gaan maken
Dat ik mijn geliefde telefoon vandaag aan de koerier moest meegeven zodat Samsung hem kan maken... Nu weer op mijn oude S4
Mijn baalmomentje is dat wij geen hypotheek rond kunnen krijgen, terwijl we anders zulke leuke buren hadden gehad!
Dat we voorlopig nog even moeten doorbijten in dit huis. Dat de toekomst er nog wat onzeker uit ziet en we niet weten hoe lang alles gaat duren. Plus de meester van mijn dochter die zit te zeiken, over dat ze ziek was. Kan ze toch niets aan doen.. Kreeg ik de opmerking dat hij met longontsteking en antibiotica gewoon voor de klas staat.. kneus. Echt zo'n "doorgewinterde ex politie agent" bah..
Nou inderdaad...kneus.. Snap niet wat daar stoer aan is om zo compleet over de grenzen van je eigen lichaam te gaan....vooral altijd blijven doen...doorgaan als je ziek bent...dat is vast heel goed voor je lichaam.
Nou inderdaad. Zo'n opmerking kreeg mijn man ook van z'n ex-werkgever, hij had z'n enkel zwaar gekneusd en moest van de huisarts minimaal een week thuis zitten. Natuurlijk niet gedaan onder druk van de werkgever waardoor hij nu na jaren nog last heeft van die enkel. O ja, en z'n contract zou sowieso niet verlengd worden omdat ze wisten dat het bedrijf zou worden verhuisd naar Tsjechië, maar dat wist hij toen dus niet eens en hebben ze hem natuurlijk ook niet verteld.
Hier een aan een schakeling van misère deze dag. Eerst laat ik vanmorgen koffie over een schoolmap van mijn zoon vallen en het werk van hem maar ook van een ander kind verpest. Balen zo ontzettend. Heb het redelijk kunnen herstellen. Vervolgens heb ik geen filter zakjes voor de koffie meer en heb echt geen trek in Senseo. Dan doet de verwarming het niet meer maar na resetten van de ketel gelukkig wel weer. Dan ga ik boodschappen doen en zie dat de tank zowat leeg is maar de BP is buiten gebruik want er blijkt iets aan de hand te zijn met brandweer etc dus ik moet een heel stuk omrijden voor een ander tankstation. 80 euro boodschappen gedaan en vervolgens vergeet ik weer mijn vaatwastabletten. Vanmiddag nog werkbespreking op het werk en op de terugweg helemaal nat geregend want door die storm hoef je geeneens te proberen een paraplu op te zetten. Ik zit nu lekker op de bank en nu zou er niets meer mis moeten kunnen gaan😉
Dat van die tekst van via texbroker daar kan dus maar 1iemand die tekst schrijven. Ik had niet goed opgelet en kwam er dus pas achter toen ik klaar was. Mn 2e baalmoment klopte ook, nat geregend in de wind naar gelukkig maar 1x. Voor iedereen die ook baalde vandaag... de dag is bijna om. Morgen een nieuwe dag.
Mijn baalmomentje is dat mijn jongste meisje tijdens onze vakantie eerst 4 dagen in Duitsland heeft gelegen en toen nog 3 dagen in Nederland en ik dus nu helemaal total loss ben na onze "vakantie" omdat ik nauwelijks geslapen heb en ik dus me bed vanmorgen vroeg niet kon uitkomen.