Vraagje streepje op clearblue digital test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tazzy, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hoi,
    Voor ons is alles nieuw dus ook de ovulatietesten. Ik ben kort geleden gestopt met de pil, 14 augustus was de laatste dag. Daarna ben ik keurig op 19 augustus ongesteld geworden tot afgelopen vrijdag.
    Volgens de clearblue digitaltest zou dan mijn ovulatie als ik alles goed heb begrepen (gerekend vanaf de 1e dag van ongesteldheid dus) zo rond zondag of vandaag moeten plaatsvinden. Nou weet ik uiteraard mijn cyclus nog niet omdat we pas net begonnen zijn. Toch ovulatietest gehaald en vanmorgen een test gedaan, negatief, vanavond ook weer een test gedaan aangezien ik erge steken in mijn onderbuik en onderrug heb maar wederom nog geen smiley. Echter als ik dan het stripje eruit haal, dan zie ik wel een duidelijk blauw streepje op de test (en nog een tweede licht blauw streepje), waar staan die streepjes nou voor?? Ik kan dat nergens terug vinden, ik ga dan ook uit van de wel of niet smiley hoor, maar ik ben toch benieuwd waar het streepje voor staat, komt toch ook niet voor niks daar te staan zeker??
    Ik hoop dat iemand mijn warrige verhaal snapt en mij uitleg kan geven;)

2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hmmm, ik zie nu zelf nu ik nog eens heel goed op het doosje kijk dat ik sowieso te vroeg aan het testen ben, moet pas op de elfde dag van de cyclus, dus dat is dan pas aanstaande vrijdag, dus dan pas weer opnieuw testen dus, maar blijft nog steeds de vraag waar die streepjes voor staan, en wat houden die steken in mijn onderbuik en onderrug dan in??

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij de digitale testen, ovulatie en zwangerschap, mag je niet naar de streepjes kijken.
    Qua ovulatie testen zou ik dipsticks gebruiken, van zwanger en kids bijvoorbeeld. Als je dan een positieve test heb, kun je deze 'controleren' met een smiley.

Wat je steken inhouden kan ik niet zeggen, dat kan vanalles zijn.

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik weet dat je naar de smiley moet kijken maar ik wil toch weten waar die streepjes voor staan?? Ze komen wel in beeld, dus waar is dat dan voor, ookal moet je daar niet op letten;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Die streepjes meten je lh. Maar die zitten achter het testvenster, ze zijn niet direct te zien toch?

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Dat klopt, die zie je pas als de test gelezen is en je de strip verwijderd, dan komen ze te voorschijn.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je hoeft er niet op te letten, die stepen komen voor omdat hij je lh meet :)
    Succes, hoop dat je snel je smiley hebt!

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Bedankt voor je antwoord!

9. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hi, gewoon je smiley afwachten hoor. Die komt vast nog. Ik had vanaf het begin,7 dagen voor mij smiley, al 2 streepjes. Bij je smiley zijn ze trouwens wel superduidelijk, maar die smiley nog veel duidelijker! Succes!

10. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik heb inderdaad ook al twee streepjes, eentje heel duidelijk en een licht streepje maar mijn ovulatie zou pas rond vrijdag of zaterdag moeten plaatsvinden, ik test nu pas vrijdag weer, hopen op een smiley dan;)

11. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Ben je dan niet bang dat je m mist? Als je niet teveel testen wilt gebruiken zou ik woensdag er toch ook nog een doen. Ik had 2 dagen een smiley en volgens mij komt het vaker voor.

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik had me verrekend, ik zou vrijdag dan mijn ovulatie moeten hebben als ik van een normale cyclus uitga, dus donderdag denk weer eentje doen dan en dan vrijdag weer enz. Op naar die smiley:D

Deel Deze Pagina