Man klusje in Belgie

Discussion in 'De lounge' started by Kimmeding, Oct 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als het niet goed staat sorry modjes!

Word net gebeld door mijn man dat hij volgende week voor 2 dagen een klus heeft in Zeebrugge.
    Dit is ongeveer 3 uur rijden hier vandaan ecl file leed.
    Zijn baas is gelukkig wel zo dat hij er over mag nadenken en af mag slaan omdat hij heel goed weet dat de bevalling naderd.

Weet niet zo goed wat te zeggen...
    Aan de ene kant denk ik ga maar want de bevalling zal echt niet zo snel gaan en aan de andere kant.......wat als het wel zo snel gaat???

WIllen jullie je mening hier eens over geven?

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ieuw, dan ben je dus 40 weken? Pfff... weet niet of ik mijn man dan nog wel op 3 uur rijden van me wil hebben.
    Aan de andere kant, tis maar 1 nachtje.
    Maar ja...

Dilemma, dilemma. Zou uiteindelijk denk ik zelf wel van hem vragen toch maar wat dichter in de buurt te blijven...

3. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zou het absoluut niet willen.
    Risico dat hij het mist is wel heel groot zo.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nee zou ik niet doen...

Ik ben niet snel van...wat als...

Maar als je 40 weken bent zou ik dat dus echt niet doen.

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ben het met Bosi eens.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Helemaal mee eens! Je weet van tevoren gewoon niet hoe het gaat lopen. Voor hetzelfde geld beval je morgen al. En misschien gaat je bevalling ineens wel heel snel (onze tweede was er binnen 2 uur).

7. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik zou het gewoon laten. Met de kleine op komst is wat extra geld toch prettig lijkt me ;)

En daarnaast het is maar 3 uur. Als jij ligt de weeen begint te voelen en gaat timen en dan direct je vent belt dan is de kans nog maar klein dat je al bent bevallen.

Vriend werkt op een uur afstand en toen ik belde dat ik weeën had om de 3 minuten is hij richting huis gegaan. Hij was er een uur later en we hebben rustig spullen gepakt. 2 uur later waren we pas in het ziekenhuis en toen heeft het nog 10 uur geduurd voor M. was geboren... Dus tijd genoeg gehad ;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar 3 uur? als hij hier op 3 uur afstand had gezeten was het toch echt te laat geweest mijn tweede was er in 2,5 uur

ts nee ik zou het echt niet doen, mijn vriend is chauffeur en die kwam doe vanaf 37 weken niet verder als een uur vanaf zijn standplaats. dat wilde hij niet en ik ook niet. stel dat je vliezen breken oid en je moet naar het zhk omdat er iets mis gaat kan je man en niet bij zijn omdat hij op 3 uur afstand zit

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    @mamavanMJ, Ja jij wel...Ik heb een vriendin die was binnen 2,5 uur ( begin tot eind) bevallen

En dat kan iedereen overkomen...want mijn moeder was bij mij 12 uren bezig en mijn broertje 3,5 uur

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

daarom mijn eerste duurde 47 uur de tweede 2,5

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Zou het echt niet willen!

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee dat zou ik ook eigenlijk niet meer doen hoor. Mijn vriend krijg een uitnodiging voor een cursus in Lelystad (voor ons zeker 2 uur rijden) op mijn uitgerekende datum. In overleg is toen besloten dat hij in een later stadium die cursusdag elders zou kunnen doen. Achteraf had hij dus wel kunnen gaan omdat ze pas drie dagen later kwam.... maar wij waren én pas verhuisd, dus kenden nog niemand, én de familie op minstens anderhalf uur rijden, én dan ook geen auto bij de deur..want die zou vriend dan meehebben.

En helaas weet je nooit hoe snel een bevalling kan verlopen.

13. Coortje

Coortje Niet meer actief

Nou mijn man mag vanaf 36 weken al niet meer in de kost of heel ver in nederland weg! Bij de 1e ben ik in 4 uur bevallen, dus als hij bv op 3 uur afstand zit en midden in de middagspits naar huis moet dan red hij dat dus niet. Dat zou ik dus echt niet willen. 2e bevalling werd spontaan ingeleid na een controle die niet zo goed was en toen was mijn man binnen een uur in het ziekenhuis toen zijn ze begonnen en is binnen 5 uur onze dochter geboren. Ik zou het er niet op gokken

14. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik zou het persoonlijk niet meer willen met deze duur van de zwangerschap. 3 uurtjes is toch best veel vind ik

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Mij zou het ook net ff te ver zijn.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    #16 Roozjuh, Oct 11, 2012
    Last edited: Oct 11, 2012
    vanaf hier is dat idd een pokke eind rijden. ik zou t persoonlijk niet willen als ik dan 40weken zwanger zou zijn. en denk dat je man t zichzelf ook nooit zou vergeven als hij de geboorte van jullie dochtertje mist.

17. Ranja

Ranja Actief lid

Aug 11, 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het echt niet doen! Je kan die stress best missen. Je bent nu al bezorgd. Wat als je bevalling begint en hij er niet is, dan ben je ook nog verdrietig omdat hij er niet is en hij zal ook spijt krijgen. Dan is die klus de moeite niet waard toch?

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Jullie hebben gelijk dames...

Wat als het idd een turbo bevalling wordt of ik net als bij de eerste twijfel of het weeen zijn.
    Ging toen ook al snel, van even kijken of het niet rommeld (6cm) tot geboorte in 4 uurtjes.

Ja de twijfel is weg, hij gaar niet.

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je moet rekening houden met reistijd... Maar ook met files hè!!

Nu ik weet dat mijn 2de er binnen 4 uur was zou ik het niet aandurven.

Succes alvast met de bevalling!!

20. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik zou het niet doen... Mijn 2e kindje was er in nog geen 2 uur, vanaf de eerste wee tot hij eruit kwam..

Je weet nooit hoe het loopt, isschien duurt het wel 10 uur, misschien 2 uurtjes en dan zou je je hele leven lang spijt hebben van je beslissing...

Share This Page