ik heb nu sins een uurtje last van mij linker lies/onderbuik. weet niet precies waar. ik ben een keer na mijn pilbloeding zwanger geweest en dat duurde 45 daagjes ik heb mijn banner nu op 28 dagen gezet. dus over 2 dagen zou ik ongeveer mijn ei hebben. heb geen last van afscheiding maar wel elke keer die steekjes en iets rugpijn helemaal onderin. liefs esther
heb jij wel last van afscheiding al dat doorzichtig is. nijn hubbie is nu aan het werk en komt zo 4 uur thuis. kan je op elk moment van de dag zo ovuluatie test testen heb ze net binnen gekregen namenlijk liefs esther
hahahahahah gaat echt spido snel bij mij hoor. zou ik draag moeder voor je zijn hihihihihi nee ik bedoel ong. zie je toch ombewust erg bezig met zwanger worden hihih het komt als het komt. nee maar kan je op elk moment van de dag die ovul test doen
joehoeeeeeeeeeeeeee lijkt wel of ik zwanger ben hihi. nee ik heb net een ovuluatie test. zo strip gedaan en er zijn 2 lijntjes zicht baar. dus klussen zo als mijn mannetje komt. hij is wel wat lichter maar je ziet hem wel. dus die steekjes zijn wel van mij ei sprong gelukkig weet ik dat nou. en heb ik wel gewoon op tijd mijn ei sprong omdat de vorige keer 45 dagen duurde. is het nu niet te laat als ik vanavond pas klus. xxxxxxxxx ben echt blij. nu nog kijken of het lukt he
Je ovulatie test is pas positief als de 2 lijntjes net zo dik zijn. Aan je verhaaltje te horen, is dat niet zo.
Ik heb trouwens rond mijn eisprong vaak een paar dagen last van steekjes in mijn linkerborst, net onder de tepel. Vreemd, of niet?
nee om 4 uur. he natas ze zijn wel even dik maar de een is iets lichter, heb de test van de site maar als er wel een streepje staat is ie positief als er niks staat niet. heb jij andere dan
Ik heb een hele tijd geleden die dingen gebruikt en de mijne moesten even donker en even dik zijn. anders niet positief.
hmmmmmmm hij is wel iets lichter kan het zijn dat het morgenochtend duidelijker te zien is. er staat als de test geen lijntje geeft of dat ie lichter is is ie negatief. maar hij is bij mij net iets lichter. ikan het dat zo zijn dat het er wel aan te komen zit. als je lh nog niet is aan gemaakt krijg je toch helemaal geen streepje lijkt mij
en in de beschrijving saat dat het goed is teminste 4 uur niet naar de wc te gaan en ik was net een half uur daarvoor ook a geweest
Het kan zijn dat dit jouw positief is.. morgen zou hij dan weer wat lichter moeten zijn. Als hij morgen donkerder is, dan is het positief.. dan duurt het nog 24 tot 36 uur tot je ei springt.. gewoon vandaag ook al klussen... geen probleem.
doe ik maar he dat is toch zo. als je ei er nog niet aan komt dat ie dan ook geen streepje kan geven.of weet je dat niet.
Het Lh hormoon zit trouwens altijd in je urine. Het stijgt naar mate je eisprong vorderd. je zou voor de gein eens het artikel, we vrijen al jaren verkeerd moeten lezen. Ik ben er door afgestapt van de ovulatie testen. Het staat onder zwanger worden, bij de informatie stukjes.