Wanneer menstruatie na iui?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linnik, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi meiden..

Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen..
    Wanneer kwam jullie menstruatie na de iui? Ik heb de iui gehad op 27/1 in de ochtend. Tel ik vanaf die dag? Of de dag erna? Ik ben uitgegaan vanaf die dag en dan zit ik morgen op 14 dagen. Ik voel niks bijzonders. Althans; ik slaap onrustig, heb het warm/gloeiend, rommelende darmen, waterige afscheiding soms wit soms gelig en af en toe steken in borsten..
    Punt is dat ik dat ook heb voor mijn menstruatie.. Daarnaast ben ik natuurlijk stik zenuwachtig dus daar kan ik een aantal van de symptomen ook aan relateren..zelf denk ik dat ik ongesteld wordt maar er brand nog een klein beetje hoop in mijn onderbuik...

2. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Hee, bij mij komt de menstruatie 12 dagen na de dag van mijn iui op gang. Na hoeveel dagen werd je na je eerste iui ongesteld? Maar je kan een test doen toch morgen ? In principe als je pregnyl gebruikt zou dat dan uit je lichaam moeten zijn..Of wil je het afwachten? Spannend!!

3. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn arts telde de dag van de iui als 0. Dertien dagen erna werd ik ongesteld.

4. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Bij mijn eerste iui werd ik na 10 dagen ongesteld.. Zit nu dan op dag 13.. Volgens de folder vh zkh kan ik na drie weken testen.. Mijn gyn zei dat ik na 14 dagen wel ongesteld moet worden als t niet gelukt is.. Heb voor mezelf maar besloten dat ik pas na t weekend ga testen...

5. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Die ellendige wachtweken ;) haha ik mag ook testen van het weekend na iui 4, maar ik wacht het ook meestal braaf af

6. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had mogen testen precies twee weken na iui, maar werd al 10 dagen na iui ongesteld.

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Het is 16 dagen na pregnyl 5000 wel veilig testen, dus ik zou morgen (dan zit je 14 dpo toch?) Gewoon een testje wagen!

Wanneer de menstruatie komt is niet te voorspellen, dit kan per cyclus anders zijn. De ene keer al na 10 dagen en de andere keer pas na bijv 16.

Spannend zeg!

8. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi Catmommy! Ik ga gewoon nog even wachten .. Misschien is as zondag (Valentijn) wel de beste dag om te testen.... Ik wordt gek van de zenuwen maar als de test negatief is...... Nouja.. Je kent het wel.. Liever nog in hoop en vrees dan in teleurstelling.. Zoiets...

Hoe gaat het nu met jou? Jij zit nu op een volgend traject te wachten als ik me het goed herinner?

9. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje wat goed zeg dat je kunt wachten! Had ik echt niet gekund!:p
    Maar eerlijk gezegd vind ik het ook zonde om te wachten, je kunt er namelijk ook nu al achterkomen en op valentijnsdag heerlijk romantisch wakker worden met de wetenschap dat je een babytje in je buik hebt!:D

Hier gaat het goed! Over ongeveer 8 dagen beginnen we met de injecties voor IVF! Super spannend:)

10. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Nou.. Helaas werd ik gisterenavond hartstikke ongesteld... Nu op naar ronde 3.. Deze x meer puregon spuiten in de hoop dat er twee eitjes groeien ipv 1.. Iemand daar ervaring mee?

Fijn catmommy! En spannend ook! Hoop zo voor je dat het nu meteen raak is!

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer zeg:(:(

Ik hoop dat je de volgende keer een dubbele eisprong hebt!

12. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Ohhjee wat vervelend :( Ik spuit Gonal F, na mijn eerste IUI gingen ze ook de dosis verhogen om meer dan 1 eitje goed te laten groeien. Ik ging toen van 75 naar 100.
    Catmommy wat spannend zeg! wat voor injecties ga je zetten?

Deel Deze Pagina