Ik snap er niks meer van...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by jeskejes, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen dames,

Lig weer te piekeren hier pfff. Snap echt helemaal niks van mn cyclus deze ronde. Je zou toch denken na 18mnd t wel te weten...maar nee. Ik denk voor de 4e x mn ei te hebben gehad maar temp gaat niet omhoog. Wat moet ik nu doen?? Nu is mn temp altyd al vaag geweest, maar deze ronde ist wel heel erg. Gisteraaf ook flinke kramp gehad. Maar had ik eerder deze ronde ook. Daarom... zo vaag deze keer. Ik weet t echt niet meer en word kriegel van.

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat hij inderdaad nog moet komen. Helaas nog even geduld. Succes

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je Babke, ik denk t ook maar tis zo vaag.
    Eerst gaf FF op dag 8 een kruis. Toen dacht ik op dag 12 mn ei te hebben. Toen op dag 15 omdat temp kelderde en ik wat spotting had. En nu dacht ik gister te hebben, want ik lag gisteraaf bijna krom vd steken.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hmm het is inderdaad vaag. Je zou in eerste instantie denken dat zo'n dip vooraf gaat aan een ei. Ik denk wel dat je ei nog moet komen.

Als ik naar je cycli kijk (ppf je zit alweer in 15), dan is het gemiddelde 33 dagen. Uitgaande van een LF van 12 à 15 dagen zou je een ei verwachten gemiddeld rond dag 18-21.
    Vreemd dat FF dan in 1e instantie een kruis op dag 8 zet want dat is dan wel erg onwaarschijnlijk en ook dag 12 zou ik dan wel erg vroeg vinden.
    Ik zou dan toch denken dat je eisprong toch een deze dagen zal komen.

ps. mooie one-liner in je handtekening

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    @ Jeske: ik denk dat jouw ei nog moet komen meis... maar vaag is het wel

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Bouwjaar1979 thnx oneliner is nu wel erg van toepassing.

En ja dames ik begin nu ook te denken dat mn ei nog moet komen. Mn cyclus is ook niet stabiel. Varieert nog al en verrast me elke keer weer. Lichaam geeft ook verschillende signalen. Al een paar keer flinke krampen gehad. Voel laatste rondes mn ei wel redelijk. Vaag blijft t wel en word er een beetje moe van. Klussen is nu beetje een opgave ivm moeders en dat we beide ontzettend moe zijn. Maar we klussen nog maar ff door.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vandaag is mn temp omhoog geschoten. Hoe zit dat precies ook alweer? Istie dan vannacht gesprongen mn ei?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,094
    15,649
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren is hij dan gesprongen

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hoewel het erg waarschijnlijk lijkt, niet vergeten dat je nu nog niet met zekerheid kan zeggen dat ie gesprongen is, daar voor moet je temp komende dagen hoog/hoger blijven. Maar als dat het geval is zou die idd gisteren gesprongen zijn.

"Klustechnisch" ;) zit je goed?

10. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Jouw ei had gewoon nog even een zetje nodig.

11. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

...en ik heb altijd een week voor mijn ei krampen. op de dag zelf voel ik niks. daarom heb ik maandenlang verkeerd zitten klussen omdat ik op die krampen afging ipv mijn temp. deze maand heb ik ze zelfs NA de eisprong. oja, en FF doet het niet altijd goed. hij zegt bij mij dat mijn ei woensdag is gesprongen, maar ik weet honderdduizend procent zeker dat dat niet zo is, en dat FF het kruis gaat verplaatsen over een paar dagen (heb wrs zondag ei gehad en temp is nu echt omhooggeschoten).

Share This Page