Cd 19 en nog geen positieve ovulatietest

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammav2, Apr 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb een cyclus van wisselend tussen 34 en 29 dagen. Nu worden mijn ovulatietesten maar niet positief. Digitale knippert al 4 dagen en de streepjes zijn het elke keer net niet. Kan het zijn dat ik nu ineens een langere cyclus heb of heb ik gewoon geen eisprong deze cyclus. Gister had ik wel wat steken en krampen en gevoelige tegels. Maar test was negatief.
    Wat denken jullie?

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    dat het nog steeds kan. Een lf (periode van eisprong tot menstruatie) kan 10 -18 dagen zijn. In jou kortste cyclus kan je eisprong dus komen op CD 15 en CD 19. In jou langste cyclus kan je eisprong dus komen op CD 20 en CD 24. Omdat je dus een variërende cyclus hebt komt je eisprong ergens tussen CD 15 en CD 24. Dus het kan nog! En als je eisprong later is dan is je cyclus idd langer

3. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Mijn lf is altijd 12 dagen. Die veranderd eigenlijk nooit. Maar mooi dat het nog steeds kan.

4. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik denk dat de ovulatietesten gewoon niet goed waren. 5 dagen geleden begon vruchtbaar slijm maar clearblue blijft een knipperende smiley geven. Streepjes test liep op maar nu weer af

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    kan 2 dingen betekenen:
    1: je hebt je echte piek (vaststaande smiley) 's nachts gehad precies tussen 2 testen in waardoor je elke keer net geen vaststaande smiley had.

2: je eitje heeft een poging gedaan om te springen maar is niet gelukt. Deze zal het dan later nog eens proberen.

Mijn advies: blijf door testen zodat mocht je weer opnieuw een piek krijgen je deze niet mist!

Conclusie van mij: Of je eitje zal het dus nog eens gaan proberen met als gevolg een langere cyclus dan je gewend bent. Dit kan soms zomaar eens gebeuren. Of je wordt over 1.5 of 2 week ongesteld en dan weet je dat je eitje toch gesprongen was.

Vervelend he die onzekerheid. Denk je ik doe ovulatietesten zodat ik meer duidelijkheid heb en krijg je dit....Je doet er naast ook streepjestesten? Of bedoel je de streepjes op de clearblue testen? officieel mag je niet naar de streepjes op de clear blue kijken....als je andere streepjes testen ernaast hebt gedaan....heb je daar wel een donkerste test tussen zitten? En welke merk heb je daarvan gebruikt? Heb je een foto van alle streepjestesten onder elkaar? Dan kan ik even met je mee kijken :)

Temperatuur je ook toevallig? Als je zeker wilt weten dat je eitje gesprongen is kun je er naast gaan tempen. Met de ovulatietesten merk je dan je piek op en met temperaturen kun je dan zien of je eitje bij die piek ook daadwerkelijk gesprongen is. Er zitten wel regels aan verbonden:
    1: rectaal (via de anus)
    2: ELKE dag op HETZELFDE tijdstip
    3: VOOR het opstaan
    4: METEEN NA het wakker worden.

6. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Heel erg vervelend. Heb clearblue streepjes test en van de etos streepjes test gedaan. Bij de streepjes test van clearblue vond ik hem gelijk aan de controlegroep. Van de etos later mee begonnen maar waren bijna gelijk. Van de digitale niet naar de streepjes gekeken. Heb wel drie dagen terug toen die streepjes test op zijn donkerst was pijn bij de lies en hoofdpijn en veel rekbaar slijm gehad. ik wacht maar af. Ga maar gewoon uit van mijn langste cyclus van 39 dagen en dan testen

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    dat was dan dus donderdag de 7de? Als je daarvan uit gaat en je eitje gewoon gesprongen is. Eipijn duidt vaak op laatste groeispurt follikel en ik had ook dag voor de positest veel rekbaar slijm. Binnen 24-48 na de positieve test springt je eitje (even er vanuit gaande dat die gesprongen is). Dat zou in jou geval dan 8 of 9 april zijn geweest. Om niet te vroeg te testen/rekenen ga je even er vanuit dat je ei geweest is op 9 april. Als je uitgaat van gemiddelde LF van 14 dagen is je NOD op 23 April. Ga je uit van de jou bekende LF (weet niet hoe je die berekend hebt?) dan is je NOD 21 april. Hou er wel rekening mee dat je met een kortere LF niet altijd meteen duidelijk positief test.

8. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik wacht altijd tot 14 dpo met testen. Vorige maanden wel eisprong op kunnen sporen vandaar dat ik weet dat hij altijd 12 dagen is. Dit is ook de eerste maand dat die ovulatietesten niet positief worden de digitale dan. Mocht ik toch ongesteld worden ga ik maar eens beginnen met tempen.

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,654
    2,558
    113
    Hallo allemaal ik had ook even een vraagje en hoopte deze hier neer te kunnen leggen.

Ik heb behoorlijke lange cyclus maar begin voor de zekerheid al vroeg met ovulatie testen voor het geval het weer eens wisselt. Nu heb ik al vanaf het begin elke keer op de test een licht streepje, is dat normaal want zie vaak dat meiden schrijven dat hun test spierwit is als ze te vroeg of te laat testen maar ik heb nog geen 1 keer een spierwitte test gehad. Ligt dit aan de testen of hoort dit?
    Alvast bedankt voor jullie hulp!

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,654
    2,558
    113
    Niemand?

11. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Misschien is het handig als je je eigen topic start

12. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Hèhè eindelijk een vaststaande smiley. Gister nog geklust dus volgens mij op tijd toch. Ze raden altijd af elke dag. Of zou morgen nog een keer klussen ook nog zin hebben. In de bijsluiter staat dat je dan binnen 24 uur je eisprong hebt. Als ik het bereken is mijn cyclus dus weer 34 dagen als ik uitga van mijn standaard lf van 12 dagen. Wanneer zou ik nu kunnen testen met predictor early?

13. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik heb al5ijd lichte streepjes totdat mijn eisprong eraan komt dan worden ze langzaam donkerder tot dat hij knalt.

14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,654
    2,558
    113
    @mammaV2. Dankje!

15. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Vaststaande smiley trouwens op de paarse houder wel. Op de roze houder rondje

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Brinsa: sommigen hebben altijd lijntjes. Sommigen niet. Sommige hebben vanuit het niets een knaller en sommige loopt ie op. Alles kan en niets is fout.

Mamav2: JEEEJ. Wel maf dat die andere een rondje geeft dan. Elke dag wordt afgeraden als er sprake is van slechte/verminderde zaadkwaliteit. Zo lang dit niet bekend is gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik ben in de ronde van 4 dagen achter elkaar elke dag seks zwanger geworden en niet in de maandjes er voor toen we het om de dag deden...dusja ;)

17. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Straks maar weer even toch streepjes testen halen. Weet niet welke ik nu moet geloven en op die paarse blijft ie 48 uur staan. Nu nog uitrekenen waneer mijn nod nou is pfff

18. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Hier mijn streepjes test

19. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nou de roze heeft nu ook een smiley. Maar vanaf wanneer kan ik nou testen met een lf van 12 dagen. Moet ik dan toch van de paarse uitgaan en eergisteren beginnen te tellen of van vandaag?

Share This Page