Sorry dames moet het even kwijt. Hoeveel pech kan je hebben, na maanden geen ei kunnen vinden, vond ik met oud en nieuw mijn ei, toen kon de donor niet. En nu krijg ik net voor ik wil gaan ovutesten bericht dat donor en partner in een relatiedip zitten en dat men ons niet meer kan helpen. weer op zoek naar een donor... Ik weet het niet meer... tijd tikt door .. Waar vind ik weer een donor en gaat het dan nog wel lukken... Jongens wat baal ik zeg sorry moest het even kwijt
Jeetje Ricmar wat een kl*te-nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je meer dan baalt. Helaas weet ik niet waar je nu verder zou moeten zoeken ..... weet eigenlijk ook niet hoe je aan deze donor bent gekomen. Het enige wat ik kan zeggen is veel sterkte met deze nare situatie en ik hoop dat er toch heel snel een andere oplossing (lees donor) komt. Of wellicht dat de donor die nu afhaakt toch nog genegen is om jullie te helpen. X
Lieve Ricmar, wat een k*tnieuws zeg! Ik ken je nog wel van verschillende topics. Heb je een tijdje niet gevolgd, maar wist dat jullie uiteindelijk een donor hadden gevonden en nu dit?! Wat oneerlijk zeg! Wat was ook alweer de reden dat jullie niet in aanmerking komen voor een 'gewone' donor? Want dat was het grootste probleem toch? Want anders zoekt het ziekenhuis een donor toch?
Ricmar@ Meis ik weet niet heel veel te zeggen! maar wat vind ik dit zwaar kl.. voor je. Ik heb je geregeld gevolgt en duimde voor je dat het zou gaan lukken met deze donor. En heb net ook even op internet gekeken voor je ik vond wel iemand die doneerd maar dat was een stukje van 2006. wou dat ik wat voor je kon doen. Een hele dikke knuf.
zeehondje we hebben helaas in deze regio maar 1 ziekenhuis die kid doet en daar is een wachtlijst van ruim 36 maand. een andere regio is niet echt een optie voor ons omdat mannetje dan niet mee kan.. hij kan ivm de reuma geen lange afstanden rijden dus ik zou dan alleen moeten. daarom hadden we zelf een donor gezocht en dus gevonden en nu dit... en dat zo vlak voor ei
Jeetje meid, wat een tegenslagen allemaal zeg! Vind gewoon dat jullie voorrang moeten krijgen, vanwege je man's medische verhaal!!!!!!! Heel veel sterkte meid, knuffel....
Ricmar, allereerst wil ik je even een knuffel geven. Dit is zo klote, heb er even geen woorden voor. Is het voor jullie geen mogelijkheid om over de grens te kijken. Zie in je profiel Drenthe staan dus kan me voorstellen dat Duitsland goed bereikbaar is. Geen idee of het mogelijk is voor jullie en voor een zkh daar. Meer een suggestie.
Dan moeten we ook naar Dusseldorf en dat is echt al te ver rijden 1 uur in de auto is voor mannetje echt al een belasting
Maar er zijn toch wel klinieken dichterbij dan Dusseldorf? Of mag je als Nederlander alleen bij een particulier zkh onder behandeling? Sorry voor m'n vragen, probeer alleen mee te denken.
Natuurlijk Ricmar, snap wel dat het zo niet werkt. Maar vind het gewoon zo oneerlijk! Net trouwens een mooie oproep om donor te worden (bij Life 4 You). Ging over dat nieuwe programma van Irene Moors, wie is mijn donor? Heel veel sterkte nogmaals meid! Hoop dat er snel een wonder op jullie pad komt!
Ricmar hoop niet dat je mijn volgende opmerking verkeerd opvat. Ik begrijp heel goed dat je samen een kindje wilt en dus ook samen het traject ingaat. Ik weet niet hoe ik het tactisch moet zeggen, maar in jullie situatie hoeft jouw man 'medisch' gezien niet mee. Is het dan geen optie om - ondanks dat ik snap dat je het met zijn 2-tjes wilt doen - alleen naar een ZH te gaan die verder weg ligt? Nogmaals hoop niet ik je hiermee kwets of zo, want dat is zeker niet mijn bedoeling. Probeer alleen mee te denken.
Ik ben vorig jaar in MCH den haag geweest we hadden een donor in die regio maar helaas doet men daar geen KID Het martini in Groningen ook niet UMCG heeft dus wachtlijst van 36 maanden En zwolle doet alleen patienten ui eigen postcode gebied, Dus helaas ook daar geen kansen er zijn via freya wel ziekenhuizen te vinden die kid doen maar vaak moet je eigen donor regelen en dat is nou juist net het probleem Ik weet het even niet meer... kan niet meer zoeken en vinden
Atrium medisch centrum locatie Heerlen Limburg 6419 PC Heerlen 2001-10-01 AZM Limburg 6202 AZ Maastricht 2005-10-15 Erasmus Medisch Centrum Zuid-Holland 3015 CE Rotterdam 2010-09-28 Flevoziekenhuis Flevoland 1315 RA Almere 2009-01-29 Isala klinieken Overijssel 8025 AB Zwolle 2008-11-16 KID Centrum Amsterdam Noord-Holland 1081 AS Amsterdam 2010-07-24 Maasstad Ziekenhuis Zuid-Holland 3075 EA Rotterdam 2005-10-15 Medisch Centrum Kinderwens Zuid-Holland 2353 GA Leiderdorp 2010-01-25 OLVG Noord-Holland 1091 HA Amsterdam 2005-10-15 Reinier de Graaf Gasthuis, locatie Voorburg Zuid-Holland 2275 CX Voorburg 2005-10-15 St. Elisabeth Noord-Brabant 5022 GC Tilburg 2006-11-05 St.Jansdal Gelderland 3844 DG Harderwijk 2009-02-24 Stichting Samenwerkende Ziekenhuizen, Locatie Rode Kruis Zuid-Holland 2566 MJ Den Haag 2005-10-15 UMCG Groningen 9700RB Groningen 2009-10-29 Vrije Universiteit Medisch Centrum Noord-Holland 1081 HV Amsterdam 2008-07-08 ZBC Geertgen Noord-Brabant 5424 TG Elsendorp 2010-02-17 Ziekenhuis Rijnstate Gelderland 6815 AD Arnhem 2009-06-03 Ziekenhuis Walcheren Zeeland 4382 EE Vlissingen 2005-10-15 Ziekenhuis Zevenaar Gelderland 6903 DK Zevenaar 2009-06-0 dit zijn alle zh waar KID wordt gedaan maar zoals jullie zien weinig in het noorden en bijv almere is al ruim 2 uur rijden voor mij
Ricmar...ik ga dan even verder op de vraag van I S... Als je wel alleen zou willen, dan zou je naar Dusseldorf kunnen gaan toch?! Want daar is geen wachtlijst wat betreft KID?! En ik zie dat jullie al heel lang bezig zijn, maar was het (achteraf gezien) dan niet beter om wel op de wachtlijst te komen? Dan was je met 36 maand (is nog lang) aan de beurt, nu moet je steeds wachten op een nieuwe donor?! (want dit is toch al de 2e?) Ik bedoel het absoluut niet aanvallend hoor, hoop dat je dat begrijpt. Je kunt het zo anders lezen als het op 'papier' staat. Ik ken je verhaal al uit het temptopic en jullie zijn gewoon zoooooooooooooo een keer aan de beurt! Sterkte! Liefs Loesie
Hallo Ja achteraf hadden we misschien beter op de wachtlijst gekund, maar we hebben ook al gehad dat we in het refaja IUI kregen met donor zaad en nu bleek dat weer niet te mogen dus er is wel veel gebeurd. Dusseldorf is ook nog ruim 2,5 uur rijden heen en dan dus ook weer terug, en moet je dan voor follikel metingen daar heen?? misschien een week lang?? Dan zou ik voor de(eigen) zaak iemand moeten regelen die standby kan zijn als ik heen moet, en daarbij moet ik dan die dagen dat ik ver van huis ben ook zorgen dat er een achterban is voor mijn mannetje thuis..(als hij niet op de werkplek is) Ik ben echt bang dat dat lastig is.. Nee ik zie dat niet zitten.. ik ben dan voor de onderzoeken steeds veel tijd kwijt lees alleen reistijd al ca 6 uur per dag..
Hey, Snap het hoor, wist niet dat het zover rijden was. Volgens mij is het daar zo dat je met een positieve ovutest een afspraak maakt. Je hoeft er bij KID niet elke keer naartoe voor een fm. Dus dat zou betekenen dat je daar dan 1x naartoe moet. (en misschien eerst voor een intakegesprek, met nl arts) Kan me voorstellen dat dat heel veel gedoe is. Voor ons was het ook 2 uur ofzo...die ene keer dat ik alleen moest, is mijn schoonmoeder meegegaan en dat vond ik erg fijn. Dan is het toch wat beter te doen! Het is nu gewoon ontzettend moeilijk he, om een donor te vinden, aangezien het niet meer anoniem mag. Heel veel mannen hebben toen eieren voor hun geld gekozen...
lief dat jullie allemaal meedenken. maar zolang de aanpassingen in huis niet goed geregeld zijn voor mijn echtgenoot, kan ik niet zonder me ongerust te maken lang van huis. daarom gaat hij ook zoveel mogelijk mee naar onze zaak, dan kan er niks gebeuren. Hij kan zo vallen en we hebben nog steeds geen traplift(al 4 jaar mee aan het vechten) dus ook de trap is een gevaar in huis, eindelijk wordt er nu wel aktie ondernomen vanuit de artsen want die zijn de burocratie van de gemeente zat en vinden dat er nu echt wat moet gebeuren. Maar oke dat is geheel off topic. Weet iemand hoe dat dan in dusseldorf geregeld is verzekeringstechnisch?