Hee Pitahaya, dank voor je advies. Ik sliep bij mijn ouders en die hadden dit in huis. Normaliter ga ik idd gewoon voor 'volle' producten. Ik denk alleen wel dat ik een beetje afstand ga nemen vh forum. Ik merk dat er zoveel (goedbedoelde) adviezen op me afgevuurd worden dat ik het niet meer weet. Soort kortsluiting in mijn hoofd. Ik krijg zo langzamerhand een beetje het idee dat ik niets goed doe en dat ik op de manier zoals ik ben nooit zwanger ga worden. Begrijp me niet verkeerd; afvallen blijft, maar de een zegt dit en de ander zegt dat en je doet het eigenlijk altijd verkeerd, terwijl ik mensen zwanger zie worden waarvan ik weet dat ze de hele dag aan de energiedrankjes zitten. Zwanger worden zou toch geen hogere wiskunde moeten zijn? Hoe langer ik hier zit, hoe meer ik het gevoel krijg dat het me niet gaat lukken. Is geen persoonlijke aanval, iedereen is superlief, ligt aan mij en mijn onzekerheid, maar ik denk dat het beter is als ik hier iets minder vaak mijn vragen ga stellen want ik merk dat ik er onzeker van word en er soms een beetje wakker van lig 'hoe dit nu allemaal goed moet komen', terwijl het vast wel goedkomt allemaal.
Ah meis, zo bedoelde ik het echt niet hoor! Je doet het toch super! Maar ik snap het wel. Veel tegenstrijdige adviezen inderdaad. Maar ja, dat is met alles he? Ik ben ook wel eens gefrustreerd. Dan denk ik: Jemig, doe het zo goed. Eet super gezond, slik supplementen en mijn cyclus blijft verrot. En dan heb ik een goede vriendin ( echt een schat) en die is zo zwanger met haar 160 kilo (ja ,echt). Frustrerend is dat he. Ik denk ook niet dat zwanger hogere wiskunde is maar dat je nu wel je lijf in een zo goed mogelijke staat kan maken voor als er straks een zwangerschap komt. Maar ja, goed slapen en minder stress hoort ook bij die voorbereiding. Dus als jij vind dat je wat afstand moet nemen dan is dat misschien wel goed ja. Soms helpt er minder mee bezig zijn ook goed. Mij lukt dat alleen niet hoor. Nou, meis. ik zal mij er niet meer mee bemoeien. Doe vooral wat goed voor jou voelt en echt... voor jou is er echt wel een zwangerschap weggelegd. ik hoop voor je dat het snel raak is. Een knuffel hier!