Best wel heftig..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hailey2016, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Net bij me schoonzus op bezoek ze heeft 3 kids en vertelde dat ze prongeluk zwanger is geworden alleen dat is uit gelopen op een miskraam de woorden van haar 'vind het zo erg voor jou want ik zit er totaal niet op tewachten maar toch was ik zwanger en bij jou lukt het niet' maar ze slikt heel onregelmatig haar pil dus dit is al de 2de keer..beetje dubbel gevoel nu..achja mijn tijd komt wel..hoop ik

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Altijd leuk om te horen hoe anderen per ongeluk zwanger worden, terwijl het bij je zelf telkens niet raak is....

Hommeltje en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.191
    23.276
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik persoonlijk zou het erg tactloos vinden dat ze dat zegt tegen je. En als voor de 2e keer?? Dat ze het lekker voor zich houdt...

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Vind wel heel hard dat ze dat niet zou mogen zeggen. Natuurlijk is het niet leuk om te horen, maar een miskraam is ook erg heftig, dat moet je met je naaste familie toch ook kunnen delen?

snap je gevoel vam ongelijkheid helemaal. Maar idd; jouw tijd komt echt wel!

5. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Het gaat om de manier waarop iets gezegd wordt..

Maar heel irritant, van die types die regelmatig de anticonceptie 'vergeten' en dan ongewild zwanger raken. Ongepland kan ik het niet noemen als iemand onregelmatig de pil neemt.

Pancakes en nizzie86 vinden dit leuk.
  6. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Tuurlijk mag ze het me vertellen,Ik zou hartstikke blij zijn maar de manier waarop.. 'Gelukkig is het een miskraam geworden anders had ik weer een abortus moeten plegen' alleen gisteren door alle emoties en tranen heb ik het anders neer gezet..mijn excuses mijn zus is ook bezig met zwanger worden en die gun ik het van harte zou het geweldig vinden en ookal zou ze eerder als ik zwanger zijn dan zou ik huilen van blijdschap maar dit..hoe makkelijk er mee om wordt gegaan..het doet pijn..echt pijn

7. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Tuurlijk als ze zwanger zou zijn zou ik hartstikke blij zijn voor haar begrijp me aub niet verkeerd maar de woorden 'gelukkig is het uit gelopen op een miskraam anders had ik weer afspraak moeten maken voor een abortus' kwamen als een klap in mijn gezicht...

8. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ja, dat kan in me wel heel goed voorstellen ja. Die heeft ook niet echt tact, empathie en inlevingsvermogen uitgevonden zeg..... (understatement nog zelfs) :evil:

Sterkte

Deel Deze Pagina