Nog meer mensen die wachten op een knaltest (ovulatietest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door christine1987, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christine1987

christine1987 Niet meer actief

#1 christine1987, 2 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2013
    Hoi meiden, ik ben pas begonnen met ovulatietesten en ik zit nu op dag 13 ik vind het zoooooo spannend, en hoop snel een knaltest te mogen zien :) wie zijn er nog meer aan het testen? :D

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik ben deze ronde weer begonnen met testen na 2 rondes even gestopt te zijn.
    Zit vandaag op dag 12, dus scheelt bijna niks met jou ;)
    Wanneer verwacht jij ongeveer je ei, of heb je daar geen idee van?
    Ik heb m meestal tussen dag 15 en dag 19.
    Vanaf vandaag om de dag aan de klus :)
    Succes!

3. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ja hier zondag positieve ovulatietest en dinsdag ongesteld geworden.Nog nooit gebeurd.

4. christine1987

ik heb eigenlijk geen idee wanneer mij ei ongeveer is, meestal wel netjes rond de 14e dus ben heel benieuwd, vandaag al wat kramp in me buik gehad, dat is meestal zo bij mij, ben echt heel erg benieuwd :d

5. christine1987

aaaah shit zeg :( hoop dat je snel een knaltest en positieve zwangerschaps test mag hebben

6. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Dankje,en ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt,en twee weken later een positieve zwangerschapstest.:D

7. christine1987

dat hoop ik ook :) ik heb mijn dochter via de medische molen gekregen na 1,5 jaar en mijn zoontje kwam spontaan ( ik heb pcos) na de bevalling van mijn zoontje 2012 is mijn cyclus ineens netjes en regelmatig (daarvoor was ik misschien 3 x in het jaar ongesteld) dus nu hopen we dat dit kindje ook spontaan wil komen ;) tevens ons laatste kindje hihi

8. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wauw, wat bijzonder!

Hier is het precies andersom helaas...
    Van mijn dochter was ik in de 2e ronde zwanger en had ik een super fijne zwangerschap.
    Nu zijn we alweer 15 maanden bezig voor een 2e wondertje en heb ik inmiddels 2 miskramen gehad :(
    Nu deels in de mmm beland, maar we gaan nog steeds voor een spontaan wonder!!!

9. christine1987

jeetje heftig zeg :( hopen dat je snel weer zwanger mag worden :) suc6

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel, jij ook natuurlijk! :D

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, ik ! Ik zit ook vandaag op dag 13, hij werd vandaag al iets roze: hopelijk over een dag of 2 positief.

12. christine1987

oeeeeeh spannend.... ik had gister wat kramp in me buik, dus ben heel erg benieuwd! ik heb normaal sensie testen maar nu heb ik testen van 123, zijn die net zo goed? of moet je echt bij 1 merk blijven? deze waren veeeeeeel goedkoper 30 ovu en 6 zwangerschapstesten voor 10,- :D:D:D:D

13. christine1987

vanochtend getest met sensitest die gaf een heel liecht streepje zoals elke dag, doen ik de 123 test, staat er gewoon een dikke streep, nog net niet positief maar ik zie die streep heel goed :) welke moet ik nu geloven?

14. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    #14 Mama Larissa, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
    Mijn lijstje

De 3e van onder is het meest positief (donkerder worden ze bij mij niet weet ik na maanden ervaring) en die is van gisterochtend.
    2e van onder gisteravond en onderste van vanmorgen.

Vanmorgen overduidelijk links mijn eisprong gevoeld (is bij mij altijd tussen 12-24 uur na positieve test) dus voor mijn doen een 'vroeg' ei en erg goed benut :)

Hoe is het bij jou Christine?

15. christine1987

hey hier ook nog steeds 2 strepen maar hij wil maar niet donker worden, volgens mij is mijn positieve test gister geweest, ik stuur even een foto mee xxx

( de 3 bovenste zijn van 3 oktober en de onderste van 4 oktober, vanochtend precies dezelfde test als gister, op de foto lijkt het wat lichter !)

Bijgevoegde bestanden:

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

zit nu op dag 16, nog geen knaller, wel goed roze, maar nog nét niet.... vanavond dus nog weer testen, hopelijk eindelijk een knaller!

17. christine1987

ik zit ook op dag 16 haha en ook goed roze maar nog geen knaller :( ben benieuwd!!! mijn test was daarnet dezelfde uitslag als vanochtend dikke controle streep en roze testlijn maar nog niet donker genoeg ;)

18. christine1987

je hebt de sensitesten ? ik heb de testen van 123 thuistesten.nl maar ik vindt ze echt waardeloos, kan er echt niets uithalen ene moment dikke streep en bijna positief ander moment zo weer negatief

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Christine, die van gister ziet er idd het donkerst uit!

Mamabri dus nog aan het wachten op een echte knaller..

Als ik elders op het forum mijn lijstje zou laten zien, dan weet ik zeker dat iedereen zegt dat ik nog geen positieve test heb gehad, dat de test streep donkerder moet zijn als de controle streep etc. maar ik doe al een jaar ovulatie testen en bij mij worden ze gewoon niet donkerder dan dit.

Misschien geldt dit ook voor jullie meiden?

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Yes yes yes, Net getest en hij is POSITIEF :D:D:D Wordt nog druk dit weekend :)

Ik heb zwanger en kids testen. Heb eerder wel sensitest gebruikt en 2x in de 1e ronde zwanger geraakt daarmee. Ben dus benieuwd nu. Zit al op dag 16 dus ovulatie is dan op dag 17/18, laat eigenlijk, aangezien mijn cyclus 28-30 dagen is.

Deel Deze Pagina