cyclus 28 dagen, kan de eisprong de 18de nog plaatsvinden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haneen, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    hallo meiden,
    heeft iemand hiermee ervaring?? kan je als je een cyclus hebt van 28 dagen toch een latere eisprong hebben?? miss een rare vraag
    ik heb in februari een miskraam gehad, en sindsdien is mijn hoop om zwanger te worden zo grooot, alleen het probleem is dat mijn man het voorlopig niet wil.. Ik stiekem hoop ik toch dat ik zwanger mag zijn. Wij klussenheel weinig rond de vruchtbare dagen en daarna nog voor de zekerheid buiten de baarmoeder klaarkomen! mijn nod is aanstaande zondag, en wij hebben normaal geklust donderdag 27 september en zondag 30 september.. zou dat genoeg zijn om zwanger te mogen zijn..

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik denk dat de kans heel klein is, aangezien hij ook niet in je klaarkomt.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij een cyclus van 28 dagen kan je eisprong zeker later plaatsvinden.

Hangt af van de luteale fase (fase tussen eisprong en menstruatie). Deze is gemiddeld 14 dagen, maar is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt.
    De lengte van de luteale fase kan van maand tot maand verschillen.

Gebaseerd op een cyclus van 28 dagen kan je eisprong dus plaatsvinden van dag 10 tot en met dag 18.

Maar....je geeft aan dat jullie alleen buiten de vruchtbare dagen klussen en dat hij ook niet in jouw klaar komt? Wil je kans maken op een zwangerschap, dan moet je toch echt tijdens je vruchtbare dagen klussen en dan moet hij toch ook echt in jou klaarkomen!

Natuurlijk kun je van voorvocht ook zwanger worden, maar die kans is erg klein,

Ik heb helaas dus weinig hoop voor je dat je op deze manier zwanger wordt....

4. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    dames bedankt voor jullie reacties, voor de duidelijkheid, dag 12 en 15 van mijn cyclus hebben we normaal geklust en ook binnen de baarmoeder klaargekomen. liefs

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Oké, dan is het een ander verhaal natuurlijk! :D

6. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    happy bedanktttt, ik hoop het ik hoop het ik hoop het zo graaaaaagggg,

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als hij bij mij 28 dagen was, zou dat zo zijn inderdaad. Mijn lf (periode tussen ei en menstruatie) is maar 10 dagen

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja dat kan...vaak denken mensen met een cyclus van 28 dagen dat je de eisprong op dag 14 hebt..
    maar dat is dus niet bij iedereen het geval...bij mij is het rond dag 17...

denk dat er veel meiden die dit niet snappen en dus veel in de verkeerde periode klussen..

tja en wat is genoeg...1 x kan voldoende zijn..afgelopen maand was ik er niet zo mee bezig en maar 1 x geklust in mijn vruchtbare periode..en je ziet het resultaat :D

succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina