Hallo, Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan van clearblue. Vrijwel direct was er een zeer duidelijke - streep te zien en ongeveer 2-3 minuten later was er een zeer licht horizontaal controle streepje te zien. Mijn vraag is nu of deze uitslag betrouwbaar is? Of geeft deze duidelijke - streep aan dat ik zowiezo niet zwanger ben? Ik zou vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden, maar aangezien ik vorige maand in plaats van 6 dagen 3 dagen ongesteld ben geweest heb ik deze test voor de zekerheid gedaan. Zou ik toch daarnaast door maar 3 dagen ongesteld te zijn geweest toch zwanger kunnen zijn? Groetjes Laura
Ik heb de test jammer genoeg al weggegooid. Maar het is eigenlijk het tegenovergestelde van de meeste foto's die je op internet ziet. Het controle venster heeft namelijk een zeer lichte kleur het het min teken een zeer duidelijk kleur. Er was ook duidelijk sprake van een - teken.
Jammer dat je hem weggegooid heb. Bij Clearblue verschijnt het resultaat binnen 3 minuten. Zelfs een lichte streep is positief. Morgen wellicht een nieuwe test doen ?
Werd het min teken geen plus??? Want de cb moet zowel een horizontale als verticale streep in het testvenster hebben om positief te zijn. Alleen een min in dat venster en een verticale in het controlevenster betekent negatief.
Het was inderdaad helaas een horizontaal min streepje en een verticaal controle streepje Er kwam namelijk al 2 seconden nadat ik de test had gedaan een dik min streepje maar aangezien het controle streepje pas na 2 minuten verscheen en zeer licht was dacht ik dat de test niet goed gewerkt had. Maar klopt dit tweede wel? Of vergis ik me? Ik heb de test niet thuis gedaan Ik denk dat als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben een nieuwe test ga kopen.
Als je een min in dat grote vierkante vakje (links aan de dopkant) zag staan is het een negatief resultaat. Als in dat zelfde vakje een plus kwam dan is het positief. Het controlestreepje staat in het kleine vierkante vakje (kant waar je de stick vast houdt) Als ik het goed begrijp heb jij in het grote vierkante vakje alleen een min (die voorgedrukt is in de houder vd test en dus altijd verschijnt) dat betekent dat je niet zwanger bent volgens deze test.