In juli ben ik gestopt met de pil en wilde ik mijn eerst ongi afwachten om daarna voor een 2e kindje te gaan... Bij ons 1e kindje had ik een cyclus van 28 dagen en was daarna meteen zwanger. Helaas werd dat een mk en daarna had ik een cyclus van 56 dagen maar dat was normaal na een mk. Daarna meteen weer zwanger en in sept 09 bevallen van onze mooie meid. Vandaag zit ik op dag 68 en nog geen ongi gezien. Ontpillen hoor ik want dat kan wel maanden duren..Nu bieden eerder behaalde resulaten natuurlijk geen garantie voor de toekomst maar toch. Twee keer een zwangerschapstest gedaan (op dag 54 en dag 59) maar was negatief. Nu ben ik gestart met ovulatietesten want ik weet nu echt helemaal niks! Eergisteren een heel licht streepje (heb ovu van zwanger en kids) naast de controlestreep maar dan ook echt heel licht. Als je de test tegen de lamp aan houdt dan zie je het beter. Gisteren íetjes (echt ietsje) donkerdere streep.. Ik heb de 2 testen rond half 6 's avonds nadat ik thuis was van het werken. Ik las dat je het beste tussen 10 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds kan testen. Nu heb ik er gisteren met een vriendin over gepraat en die zei; test een 's ochtends.. dan heb je ook nog niet veel gedronken en zo.. Vanochtend een duidelijke streep. Nog niet zo donker als de controlestreep maar écht wel heel duidelijk.. Morgen nog maar eens doen maar dit wil dus echt zeggen dat m'n ei eraan komt?? Ik vind het zo typisch dat ik totaal out-of-the-blue een ovu test doe die ik nog nooit van m'n leven heb gedaan en ineens al streepjes. Is dit niet omdat je van nature al wat van dat LH gehalte in je urine kunt hebben.. Wel gek dat het donkerder wordt dan die streep maar toch. Dan zou m'n ongi (als ik niet zwanger raak) dus echt over een week of 2 moeten komen? Ik ben hier zo 'nieuw' in.. Wat denken jullie? Alvast bedankt voor reacties!!