Hallo dames, Graag jullie mening. Ik ben alvast een beetje aan het rondneuzen tussen de geboortekaartjes, maar nu had ik het volgende idee. Ik zou graag jullie mening willen weten. Wat ik namelijk van plan ben is niks voor mij, haha, maar misschien is dat juist heel verrassend. Ik heb zangles, maar dat weet iedereen van mijn vrienden wel. Ik weet wel dat ik kan zingen, maar ik durf nooit op een podium te gaan staan oid. Plankenkoorts zeg maar. Veel vrienden hebben mij ook nooit horen zingen. Nu ken ik een jongen die in een band zit en zelf de mogelijkheid heeft om een cdtje op te nemen. Het leek mij een mooi idee om zelf een lied in te zingen (Beautiful as you - all 4 one) En hier om heen een wallet, dus zo'n kartonnen cd hoes, te doen. Die ook bij singles wordt gebruikt en deze hoes dus gebruiken als 'geboortekaartje' met de naam en overige info. Ik ben altijd heel veel bezig met muziek en heb ook gewerkt in een muziekzaak. Het past dus wel heel erg bij me, maar ik vroeg me af wat jullie van dit idee vinden.
Wij hebben ook 'n cd als geboortekaartje gehad bij Hanne. Tenminste, voor intimi en als 'onderdeel van'. Een aantal mensen kreeg de cd, waarvan 't geboortekaartje de inlay was. Op de cd stond een fotoserie van onze dochter, met 'n liedje eronder wat voor ons met haar verbonden is (en waarvan wij 'n stukje tekst op 't kaartje hadden staan). Kaartje was eigen ontwerp, sticker op de cd heeft mijn oudste dochter getekend. Naar mensen die wat verder van ons afstonden hebben we alleen 't kaartje gestuurd. Ik hou daar dus wel van!!!
Erg leuk idee, en je brengt me ook op een idee. Ik ga er over denken om dat ook zo te doen Succes en gewoon doen, erg origineel!
jeetje wat een leuk idee zeg, zo creatief, gewoon doen hoor. als de mogelijkheden er zijn, waarom niet toch
Mijn man is vaak iets minder enthousiast over de creatieve ideetjes die ik heb. Hij is altijd een beetje van doe maar normaal. Maar ik vond dit leuk en gelukkig jullie ook! Met jullie enthousiaste reacties krijg ik dit idee er vast wel doorheen. Heb ook al contact gehad met die vriend en hij vindt het ook superleuk om er aan mee te werken.