Onze zoon heeft vanmorgen een cd marker gevonden (bedankt papa dat je je zooi opruimt :x) nu heeft hij zichzelf netjes ingekleurd en heeft jawel een hele zwarte neus het is met babydoekjes al wel een stukje lichter geworden maar hij heeft echt een hele zwarte neus, heeft iemand de gouden tip ?
Haha, tja dat krijg je er echt niet 1,2,3 af ben ik bang. Wat je nog zou kunnen proberen is een doekje met alcohol (flesje uit kraampakket bijvoorbeeld) Schuurpapier werkt ook prima, maar is zo zielig, dus doe dat maar niet.
haha die kleine van jouw is wel een boefje ( jij was toch ook de mama waarvan het kindje de sleutels in de vuilnisbak wou gooien ?) even proberen met wat vettig heid babyolie ofzo anders zou ik het niet weten
nagellakremover en daarna we even goed de huid schoonmaken met water en dan een vette creme erop. Suc6
Ja dat ben ik ook! ik heb zojuist geprobeerd met een beetje alcohol maar het zit er nog steeds op, vette creme geprobeerd helaas , het is wel wat minder geworden maar hij heeft nog steeds een zwarte neus. ach is wat anders als rood van de kou !
Tandpasta kan je ook wel proberen, mijn viend schuurt daar ook vaak dingen mee van zn handen af. Weet alleen niet of dit ook geld voor cd-marker! Misschien het proberen waard....succes ermee.
In bad zetten en laten weken ( laten spelen dus..) Door de damp van het bad zal het er makkelijker afgaan met zeep en een washandje Ik heb ervaring
hahahahaha...sorry mama ik moest er even om lachen...om jullie boef Maar indd. iets van nagelakremover of een klein beetje terpetine op een doekje smeren en daarna stift verwijderen...wellicht dat je het morgen nogmaals moet proberen...natuurlijk wel daarna met creme insmeren... Succes!
Ik heb geen bad , we gaan vanavond wel proberen of het er met douchen, tandpasta, en nogmaals wat alcohol af wil daarna zetten we zijn neus in de vette creme het ziet er echt werkelijk waar niet uit ! soort van pipo maar dat zwart
hihi lekker ding! Ik zou een beetje voorzichtig zijn met al die troep als tandpasta en terpentine bij hem, hij is nog zo klein. Je kan wel groene zeep proberen, mijn vader maakt alles ermee schoon dus je hebt best kans dat het werkt. Als je echt graag wilt dat het weg is kan je ook een beetje gezichtsscrub van jezelf gebruiken. Maar niet te hard doen hoor en niet te veel.. Als je het niet heel erg vind zou ik het laten slijten. Idd lekker lang onder de douche zetten dan is het na een paar keer wel weg(ervaring..).
haha sorry Ik zou gewoon gezichtsscrub gebruiken. Verder niet te veel chemische troep. Het slijt verder vanzelf wel. Succes