cd marker van huid verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Terpetine werkt 100% zeker

Doen schilders ook vaak op z'n handen om de verf eraf te halen en werkt perfect, alleen niet milieuvriendelijk

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nagellak remover of liever aceton (is niet helemaal 't zelfde)

Ik gebruikte die stiften om bakjes en buisjes moedermelk in de vriezer mee te dateren. Die steriliseerde ik achteraf voor hergebruik, en haalde dan met aceton (via het lab van mijn man 'gekregen' :D) de stift eraf.

3. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wat een scheetje is jullie kleine boef! Ik zie het al helemaal voor me dat dit hier in huis ook nog eens gaat gebeuren... *lacht dus stiekem niet te hard!*
    Vind het nu op zich al wel meevallen hoor, niet teveel meer mee rotzooien, zo iedere dag een beetje, dan komt het binnen een paar dagen goed!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik durf niet zo goed met alle chemische troep straks is die zo high als wat......

Hij slaapt nu, op foto is het iets minder als in het echt. Ach slijt toch wel?! Hij heeft nu even een mooie neus

5. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen aceton of terpentine op de neus doen hoor. Het werkt zeker weten, maar het is echt niet verstandig.
    Van het inademen van acetondamp kan je echt vervelende klachten krijgen (m.n. evenwichtgerelateerd en ademgerelateerd). Ookal is het maar een klein beetje, het gaat ook over een klein lijfje, dus voor hem kan een klein beetje al nadelige gevolgen hebben. Daarnaast ontvet het de huid extreem. Zeker in combinatie van de kou van nu, niet verstandig.

De charme van kind zijn is dat je soms lekker voor lul mag lopen door je eigen gekkigheid. ;) Lekker laten zitten en het slijt vanzelf wel!

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik werk zelf veel met alcohol en daar heb ik vanmiddag het ergste er mee af kunnen halen maar ik ga ook niet verder gaat er vanzelf wel af

Iemand nog een tip hoe uit lakens te krijgen

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha geweldig. achteraf is t altijd lache :p ehh nee weet megod niet met wat je t eraf kan krijgen. Hier t probleem dat cd marker op de deur zit. heel kunstwerk van 1 bij 1meter :p Krijg t er niet af. is huurhuis dus dan maar deur verven als we ooit gaan verhuizen

Deel Deze Pagina