Ik heb het lekker makkelijk vandaag, manlief neemt zo McDonalds mee... maar nu volgt er een dilemma [als gebruikelijk]... Ik kan niet kiezen!!! Wat is bij jullie favoriet?
Ik heb meestal een Quarter pounder menu. Manlief momenteel de Ciabatta Salsa. Ben sinds ik zwanger ben een beetje Mac verslaafd... probeer al af te kicken.
Nou dat zijn er veel hoor haha, natuurlijk de big mac en de quarter pounder en de frietjes met de gele fritessaus. Ook de sundae met chocola en nootjes is mjammie... Ik ging te vaak tot mijn vriend zijn ergenis ( niet omdat ie vond dat ik teveel at maar hij nam dan ook altijd een big mac en die dingen komen nu zijn oren uit, dus hij wil niet meer ) nu ga ik bijna nooit meer, heel af en toe
ohhhh lekker ik lust de chicken burger, de gewoone burger, quarter pounder, zoooooo veel hhahahahaaha ik ken ook nooit kiezen
Ik vond de mc Rib altijd zo lekker... met die overheerlijke BBQ saus! Maar die is er helaas niet meer! Een goede tweede is de Quarter pounder... (en nu heb ik trek...hehe )
Haha... meestal zijn mijn ogen ook groter dan mijn maag en bestellen we te veel. Het is ook allemaal zo lekker. Ik vond vroeger de mc deluxe zo lekker, maar die is er ook niet meer [quarterpounder komt er het meest in de buurt, denk ik]...
Vind ook alles lekker. Laatste tijd met die big mac reclame, krijg ik trek in.... big mac! Die Salsaburger is ook erg lekker. Mcnuggets met zoetzure saus. Die chickenwraps zijn ook erg lekker. Alles wel!
Lekker allemaal hè? Soms vind ik het wel jammer dat de burger king niet in de buurt zit... Ook erg lekker [al zijn de frietjes van mac weer lekkerder ]. Mijn bestelling is doorgegeven... no way back now, haha... Het is een chili chicken wrap geworden [ben toch wel nieuwsgierig], een big tasty en een cheesburger
de hamburger menu maar die hebben ze niet meer:S je kunt wel gewoon los de hamburger kopen en patat enzo maar de hamburger menu hebben ze niet meer
Vind t zooo slecht dat ze voor vega's niets (meer) hebben. Althans, geen menu zoals de vegburger want die is uit het assorti. @Melloncollie Waar weet jij nog aan een vegaburger te komen? Of is het al heel lang geleden dat je daar voor t laatst was?
Wat ik het lekkerst vind bij de mac: - franse frietjes - macflurry m&m's en wat ze helaas niet meer hebben...de mcrib en de chilliburger
Die hebben wij wel hoor en we hebben ook een cheeseburger menu. Alleen krijg je met een ham/cheeseburger menu 2 hamburgers
Wij hebben ook gewoon de groenteburger ook in een menu. Hij is er idd een tijd uitgeweest maar is nu alweer een hele tijd terug.
Hier ook de groenteburger... is die anders dan een vegaburger dan? Ik heb ze beide nog nooit gehad...