Ben al een hele tijd op zoek naar een knuffel eendje voor mijn dochter het is een geel liggend eendje van het merk Anna club. Onze dochter kan er echt niet zonder we hebben er een deze is gekocht bij de blokker.Maar echt nergens meer te vinden. We hebbe er echt alles aan gedaan om er nog een bij te krijgen want hij is echt aan vervanging toe. hoop zo dat een van jullie er een heeft liggen en er niks mee doen.
ik denk dat de kans erg groot is dat ze een nieuwe helemaal niet accepteerd.. meestal moet je het vanaf het begin al af wisselen want dan gaat het vertrouwde geurtje in beide zitten.. hier ook een knuffel die haar allesje is maar toen ik er nog 1 had gekocht moest ze daar niks van weten.. ze weet precies welke van haar is! maar ik wil wel even voor je googlen
Zit hij hier misschien bij? Marktplaats.nl - eendje anna club kopen of verkopen - Vind eendje anna club goedkoop op Marktplaats.nl
er stond er een op marktplaats hoop dat ik een reacktie krijg. Denk dat een nieuwe niet zoi groot probleem zal zijn gooi ze ook wel eens in de was machine. En ze heeft er ooit een tweede bij gekregen en deze knuffelde ze ook heerlijk mee alleen de hond ook en heeft hem stuk gebeten.