Laatste kiezen-vervelend gedrag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meis28, 26 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Bij mn zoontje komen nu de laatste kiezen door, hij is 2 jaar en 4 maanden. Ik zie onderin nu eentje doorkomen maar aan de andere kant en boven heb ik nog niets kunnen zien.
    Hij is ontzettend vervelend de laatste tijd, zou dat hiermee te maken kunnen hebben? Hij zit nu ook midden in de peuterpuber fase natuurlijk dus dat helpt niet mee. Hij klaagt niet dat hij ergens pijn of last heeft, maar hij is enorm druk en baldadig etc.de laatste dagen. Niet luisteren, snel schreeuwen en uit zijn humeur. Iemand dit ook zo meegemaakt of ligt het gewoon aan zijn FASE?! :)

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Mijn dochter is een paar dagen ouder dan jouw zoontje en heeft laatst ook weer een kies erbij gekregen;)

Hier zijn er ook momenten/dagen dat ze enorm uit haar hum is, maar ik heb het nooit gelinkt aan doorkomen kiezen. Volgens mij is het gewoon de peuter puberteit. Lekker dwars zijn, eigen wil ontdekken en volgens mij weet ze zich af en toe ook gewoon geen raad met zichzelf.

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jep!
    K had geen idee dat hij nu nog 4 kiezen zou krijgen..

Hij was erg baldadig, wou geen warm eten, had diarree, was gewoon vervelend en humeurig..

Toen zei mijn man op een avond tijdens het spelen, he hij krijgt kiezen.. en ja hoor, alle 4 tegelijk. En toen die door waren...echt een wereld van verschil! Hij at weer lekker, goed gehumeurd, normale poepluiers..

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Bij mijn zoon precies hetzelfde, ze kwamen ook alle vier tegelijk door.

5. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb een keer meegemaakt dat mijn zoon twee dagen niet te genieten was. Ja ik ben echt verwend met hem.. maar twee dagen
    En toen kwamen er twee kiezen door.

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh dan kan het dus toch misschien wel daar aan liggen haha.. hij is echt verschrikkelijk vervelend ineens! Heeft wel vaker kuren hihi (leeftijd/fases), maar eergisteren bijv sloeg echt alles! Ik hoop dat het wat helpt als de kiezen dan eenmaal door zijn. Duurde dat lang bij jullie kindjes? Voor mijn gevoel is het er maar 1

7. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Die ene kies heeft hier wel een poosje geduurd. Ik denk zeker 1-2 weken

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Herkenbaar we hebben die fase ook gehad. Hij kreeg ze vaak tegelijk en was het even zwaar voor ons allemaal.

Even wat toleranter zijn en wat vaker tellen tot 10. Ook hier komt een einde aan.

Deel Deze Pagina