Hey dames, Vandaag m'n 2e pretecho gehad!! En ik was benieuwd hoe jullie "leukste" foto er uit ziet, plus hoe je op dit moment denkt over het karakter van je kleine spruit wordt! Hier een glimlachend dametje die onwijs maar ook onwijs eigenwijs is en heerlijk aanwezig is! Zeker met meisje die zeker weet wat ze wilt! HIERBIJ SHOW JE PRET(ECHO)!!
Vorige week 3D echo gehad en ons dametje houd echt van d'r voeten en handen daar was ze constant mee bezig hihi dus vond deze wel erg leuk
Hihi wat een schatje zeg!! Onze kleine meid ligt idd ook continue te spelen met dr benen, en doet ze dat niet ligt ze met dr hand op dr voorhoofd van ''UGH... ben er klaar mee'' Nu al een diva... hihi
Mooie echo's zeg!! dit is die van onze kleine meid... ze is al een behoorlijk dwarsligger want ze lag mooi iedere keer met haar gezichtje tegen de placenta aan.... hihihi
Hier ons mooie kereltje met een kleine glimlach op zijn snoetje Gelukkig liet hij zich heel mooi zien, want we hadden er 1,5 uur voor gereden want ik wilde zo graag een 4DHD echo Maar toen de vk tegen mijn buik ging porren om de navelstreng proberen wat aan de kant te duwen, draaide hij mooi zijn rugje naar ons toe! Vast om een statement te maken dat ie daar niet van gediend is, dat geduw tegen hem aan, haha!
@ Masa: jij bent vast een goede stimulans voor de pretecho-industrie 3x een pretecho, pfieuw! Hier is de goedkoopste pretecho 60 euro, dus ik houd het bij ééntje. Even een vraagje aan iedereen: wanneer hebben jullie de pretecho laten doen? Ik heb mijn pretecho (voor de opa's en oma's) met 25 weken.
Wat een mooie fotos allemaal Hier ons prinsesje met 17 weken View attachment 322282 Ze lag wel steeds met handjes en voetjes voor haar gezicht