jaja, ik hoor het net, iedere pasgeboren baby gaat van de minister(?) een cd krijgen met een welkomstliedje. gezongen door raffaela van idols.
ik hoorde het net op de radio en dat is om mensen bewuster te maken van de opvoeding in het eerste jaar
moeten we naar raffaela luisteren om ons bewuster te worden van de opvoeding? was raffaela niet dat meisje wat "onbewust" zwanger werd? vind het maar een rare aktie. stuur dan een leuk voorleesboek of een besteksetje of ontbijtbordje (veel kinderen gaan zonder ontbijt naar school)
Ik zag net een stukje over die serie van Woezel en Pip (van Guusje Nederhorst)..dat lijkt me VEEL leuker. Die serie gaat Elmo'tje in elk geval wel completeren Mogen ze Raffaella van mij houden :-D
nou de prullenbak hier lust hem vast en ckers wel.. wat moet ik met een cd van Raffaela... bleghhh als ik der al zie ga ik al over mijn nek
Ik zou gewoon massaal brieven sturen! Ik vind het idee van een ontbijtsetje idd veel zinniger! (Maar ik woon in België en kan dus moeilijk brieven gaan sturen )
Dat liedje van Raffaella krijg je toch al van een website? althans ik wel toen ik me aanmelde. Wij kregen wel bij de aangifte van ons kleintje een babycd van de gemeente. Wel een leuke cd
ik vind woezel en pip ook leuker, maar of dinand daar aan mee werken wil geloof dat het boekje 14,95 kost, en dat gaat te veel kosten denk ik.
pffff als ik iemand niet wil horen zingen is het raffaella wel, als ze nou iemand hadden uitgezocht die écht kan zingen, zoals marco borsato ofzo.. Daarbij vind ik raffaella ook niet bepaald 'het' voorbeeld van een goede mama...