Hoi meiden, Ik ben alweer hard op zoek naar een leuk lente/zomer jasje, maar kan het gewoon niet vinden. Hebben jullie al iets gevonden en zo ja waar? Misschien heb je er wel een foto van...... Ik ben benieuwd. gr
Bij Name-it heb je nu 2 leuke jasjes. 1 is een ganzend heel licht roze jasje, een soort "bomber" modelletje, die heb ik gister gekocht. Echt een stoer jasje, maar toch heel meisjesachtig. En de ander was een langere jas, tot over de billen, dan van dat soort slappe spijkerstof, in het grijs met lichtroze stippels. Ik vond ze allebei leuk, jammet dat vriendlief erbij was, anders had ik beide meegenomen. Je had ook nog van die drukkere jassen, met printjes zoals olilly.. Nja, kijk ff op de site, misschien zie je daar wat. Ik kan nu geen foto sturen want ben online via mijn telefoon.
Dankjewel! Niemand anders. Vind namelijk dat je online niet zoveel kunt vinden, vooral van name it niet. Moet ik toch naar de name it winkel denk.
Name-it heeft een eigen website; Kinderkleding van name it - Officiële nameit Webshop Daar heb ik de lentejas voor m'n oudste besteld. Moet nog op zoek naar eentje voor nr. 2...