cd zandkasteel

Discussion in 'De lounge' started by ladygaga, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik was vandaag in de boogaard en daar hebben me het zandkasteel in het echt gezien was gewelig kleine schat nog op de foto met toto geweest zo lief.
    Dvd kan je overal wel vinden maar de cd is nergens leverbaar iemand nog een iede hoe ik aan de cd kan komen?
    Wil me kleine schat blij maken.

Groetjes gaga

2. ladygaga

Heeft er iemand een cd dubbel ? Of 1 over mag het ook

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik zoek m ook al n tijdje; kan m nergens vinden!

4. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Even offtopic...ik was daar ook :D Ik vond er geen zak aan omdat al die aso volwassenen met hun dikke nekken en konten steeds voor mijn meisje gingen staan terwijl er 3 keer was omgeroepen of alle ouders opzij wilden gaan zodat de kinderen het konden zien :(. Wij hebben niks gezien dus. Maar de show "klonk" wel heel leuk. Ik lees even mee, zou de cd ook wel willen hebben. Vooral bij het liedje over het drolletje moesten de meiden schaterlachen hihi.

5. ladygaga

Wij hadden hier ook last van maar zijn toen aan de zijkant gaan staan en toen konden we het redelijk zien kleine schat bij toto op schoot geweest was super maar ik baal echt dat nergens een cd kan vinden. Mischien zelf cd maken me man is van de muziek en kan veel zelf dus zal het ff aan hem ook vragen maar wil liever de echte

Jammer dat je niks heb kunnen zien.

Groetjes gaga

6. haagseemile

haagseemile Nieuw lid

Mar 30, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL

Share This Page